Hoi meiden Eerste 13 weken heb ik steeds bruinverlies gehad, wat men op gevoelige baarmoedermond gaf. Elke keer bruine slierten afscheiding zeg maar. Nu, na 10 weken dit niet te hebben gehad net weer bruin verlies bij het naar de wc gaan. Heb geen buikpijn, krampen of zo en voel kleine uk volop bewegen. Moet ik bellen of zouden jullie het even aanzien?
Ik zou even bellen voor de zekerheid als het voor jou zonder aanwijsbare oorzaak is, zoals sex of harde ontlasting ofzo.
Ik zou ook even bellen, gewoon aangeven wat je ziet en voelt. Ik heb geleerd dat op het moment je je iets afvraagt of twijfelt het gewoon moet doen. Er was even voor nodig bij mij (een boel) maar een telefoontje is zo gepleegd en dat geeft jou meer duidelijkheid!
Niet dat ik weet! Onze uk is er trouwens vrolijk aan het op rond trappelen. Bloed zit echt alleen bij afscheiding en heb soms ook momenten dat ik niets verlies. Grootte was net een 2 spelden knopjes naast elkaar zeg maar, zo weinig.
Hoi Elleke, Bruinverlies is in principe niets om je zorgen over te maken. Alleen bij helder rood bloed, veel bloed en krampen/flinke buikpijn is het verstandig om je VK te bellen. Sowieso mag je natuurlijk altijd even bellen als je je zorgen maakt, dan kunnen zij het je uitleggen en word je wat rustiger meestal Ik heb het zelf ook gehad, bij 13 weken dan, het was oud bloed en mogelijk heeft het te maken met een bloedvat wat gesprongen is of de tijd van de maand dat je normaal ongesteld zou moeten worden. Bel gewoon even, dan ben je gerustgesteld! Veel succes en geniet van je zwangerschap
Net wel heel iets rood verlies gehad, nu nog niet weer. Het is zo minimaal, toch weer mn baarmoedermond?
Hoi meiden, Gelukkig, gelukkig is het tot nu toe bij de 2 vegen gebleven. Heb nog geen bloed weer gezien. Moet morgen toch de vk opbellen en leg het haar dan zeker voor. Zij zei toen wel in het begin van mijn bloedingen dat dit echt van mijn baarmoedermond komt. Maar had het nu 10 weken niet gehad en gister ook nog wat rood erbij, daar schrok ik echt van.