na 10 weken geen bruinverlies nu weer wel, 23 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden

Eerste 13 weken heb ik steeds bruinverlies gehad, wat men op gevoelige baarmoedermond gaf. Elke keer bruine slierten afscheiding zeg maar. Nu, na 10 weken dit niet te hebben gehad net weer bruin verlies bij het naar de wc gaan. Heb geen buikpijn, krampen of zo en voel kleine uk volop bewegen. Moet ik bellen of zouden jullie het even aanzien?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou even bellen voor de zekerheid als het voor jou zonder aanwijsbare oorzaak is, zoals sex of harde ontlasting ofzo.

3. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ik zou ook even bellen, gewoon aangeven wat je ziet en voelt. Ik heb geleerd dat op het moment je je iets afvraagt of twijfelt het gewoon moet doen. Er was even voor nodig bij mij (een boel) maar een telefoontje is zo gepleegd en dat geeft jou meer duidelijkheid!

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend! Toevallig de placenta ook aan de voorkant?

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Niet dat ik weet!

Onze uk is er trouwens vrolijk aan het op rond trappelen. Bloed zit echt alleen bij afscheiding en heb soms ook momenten dat ik niets verlies.
    Grootte was net een 2 spelden knopjes naast elkaar zeg maar, zo weinig.

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoi Elleke,

Bruinverlies is in principe niets om je zorgen over te maken. Alleen bij helder rood bloed, veel bloed en krampen/flinke buikpijn is het verstandig om je VK te bellen.

Sowieso mag je natuurlijk altijd even bellen als je je zorgen maakt, dan kunnen zij het je uitleggen en word je wat rustiger meestal ;)

Ik heb het zelf ook gehad, bij 13 weken dan, het was oud bloed en mogelijk heeft het te maken met een bloedvat wat gesprongen is of de tijd van de maand dat je normaal ongesteld zou moeten worden.

Bel gewoon even, dan ben je gerustgesteld! Veel succes en geniet van je zwangerschap :D

7. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Net wel heel iets rood verlies gehad, nu nog niet weer. Het is zo minimaal, toch weer mn baarmoedermond?

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom bel je niet gewoon? Kan je vk wellicht even kijken en dan weet je het ook.

9. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden,

Gelukkig, gelukkig is het tot nu toe bij de 2 vegen gebleven. Heb nog geen bloed weer gezien. Moet morgen toch de vk opbellen en leg het haar dan zeker voor.
    Zij zei toen wel in het begin van mijn bloedingen dat dit echt van mijn baarmoedermond komt. Maar had het nu 10 weken niet gehad en gister ook nog wat rood erbij, daar schrok ik echt van.

Deel Deze Pagina