Ik vraag me af hoe je moet uitrekenen hoelang je zwanger bent na een terugplaatsing? Rekent men dan vanaf de punctie? Is het niet zo dat als je 1 dag overtijd bent, je dan 4 weken zwanger bent?
Je moet je punctiedatum nemen, en daar 2 weken vanaf trekken. Dat kun je dan als de eerste dag van laatste ongi beschouwen voor het uitrekenen van je uitgerekende datum. Zie dat je 29/6 testdatum heb, had je dan 15/6 de punctie? Dan trek je daar dus 14 dagen vanaf, dat is 1 juni. Die datum kun je dan gebruiken wanneer je uitgerekend bent. Als je dus van 1 juni uitgaat dan zou je rond 8 maart uitgerekend zijn.
Ik neem 14 dagen voor de terugplaatsing... de terugplaatsing is te vergelijken met de eisprong omdat je ook 14 dagen moet wachten voordat je kan testen.... Je kan ook je testdatum nemen die je gekregen hebt van het ziekenhuis en daar 4 weken vanaf tellen.. Heb je hetzelfde
Bedankt Hannah, en kun je me dan ook vertellen welke dag ik moet aanhouden als soort van 'eerste menstruatiedag' is dat dan die 28 mei?