ik heb dat ook nog nooit eerder gedaan, omdat ik bij die andere vriendinnetjes het ook nooit hard kon maken. Ik ben iemand die gauw een eerste indruk heeft, maar geef iemand de kans zich te bewijzen. Bij de vorige 4 vriendinnen wist ik ook gewoon dat er iets niet pluis zat, maar daar was mn schoonfamilie het ook gauw over eens. Maar bij haar werd het nogal een rel omdat ik ervan beschuldigd werd nooit iemand aardig te vinden en dat kon ik deze keer niet over mn kant laten gaan. Zij waren de juiste personen om mijn zwager het licht te laten zien.
dat zijn je klieren..voelt niet echt aan als een bobbeltje..meer als een onregelmatigheid..structuur achtig.. bij de meeste vrouwen is het vaak ook een verstopte melkklier wat je voelt.. evengoed na laten kijken hoor je weet maar nooit.. mijn moeder voelde trouwens niks.. was nog niet eens te voelen.. maar wat een rompslomp je er van hebt als blijkt dat het kanker is.. pfffff... operatie,bestraling(elke dag voor 6 weken) lichamelijk al erg zwaar!
Ja dat begrijp ik...ik bedoel meer serieus in de trant van: hoe kan ze zelf de conclusie trekken dat die kliertjes die ze voelt kanker is, maar er verder niet mee heen gaan?
@lennylenn, misschien moet je het eens over het ziektebeeld hebben, weet niet hoe dat heet, maar het is een psychisch iets. Mensen die iets horen en meteen bang zijn dat ze het ook hebben en daadwerkelijk ook de klachten hebben. Het zit tussen hun oren, maar dat haal je er niet uit. Best irritant inderdaad. Als je dit haar vertelt, zegt ze misschien dit ook te hebben en kun je voortaan alles daar op leggen, haha. (tenzij het idd waar is, dan is het wat anders natuurlijk, maar als ik dit zo lees, betwijfel ik dat)
ja dat vind ik erg gemeen. Ben blij dat jij mijn vriendin niet bent (al mankeer ik niks). Lekkere vriendin als je dat over iemands figuur denkt.
trouwens, als je het echt heb, dan is dat wel erg hoor! Wil hier geen mensen zwart maken. Bedoel een aandoening is natuurlijk nooit leuk.
Ach, sommige mensen hebben nu eenmal last van aanstelleritis.... Als je ziek ben of een hernia of zo heb, mag je natuurlijk klagen, maar sommige mensen maken er inderdaad een sport van. Pure aandachttrekkerij. Ik heb ook zo een vriendin die echt altijd wat heeft. Soms wel een beetje vermoeiend, meestal luister ik er niet eens meer naar. Iedereen weet het van haar, haar man neemt haar niet eens meer serieus en moet er vaak een beetje om lachen. Ook wel lastig, want stel dat ze een keer echt iets heeft.... Van de week ging ze naar de dokter omdat ze al 1,5 week verkouden is en het nu wel heel lang gaat duren. Twee weken ervoor zat ze bij de dokter voor de pijn in haar rug, tussendoor nog last van een gebroken nagel, ehmmm ongesteld geweest, hoofdpijn, last van litteken (keizersnede 2 jr terug), een overbelaste knie, en de rest ben ik vergeten....