Waar kijken jullie naar uit na de bevalling? (buiten de baby natuurlijke he ) Ikzelf kijk ontzettend uit naar het moment dat mijn dochtertje en zoontje hun zusje voor de eerste keer gaan zien Kan daar nu al kippevel van krijgen als ik aan dat moment denk! En jullie? Dat je bepaalde dingen weer mag eten, alcohol mag drinken, weer extreem kan sporten, of iets totaal anders?
Dat het lopen en bewegen weer een stuk makkelijker gaat. Door bi ben ik inmiddels al aan huis gebonden en kom alleen voor de nodige boodschappen en noodzakelijke dingen van huis of als ega thuis is maar die is er helaas alleen in het weekend. Tot de bevalling rommel ik maar vrolijk door. Ook kan ik me verheugen op de kennismaking tussen mijn zoon en zijn broertje op zusje!
ik kijk eigenlijk (nog niet) uit naar de bevalling, vind het veel te leuk om zwanger te zijn ondanks de kwaaltjes Heb wel zin in mijn kindje natuurlijk, hoe zal hij eruit zien, en het tutten weer met een baby, maar ben eigenlijk ook wat zenuwachtig hoe dat zal zijn met zoonlief, voel me soms wat schuldig...herkenbaar<
Dat ik heerlijk mijn mannetje kan vast houden en zie hoe die eruit ziet. En dan een heerlijk broodje filet american haha
Beetje wel ja.... had het tijdens de 2e zwangerschap ook wel, vroeg me sowieso af of ik net zoveel van de 2e zou kunnen houden als van de 1e.... antwoord is volmondig JA! En toen onze zoon eenmaal geboren was, brak onze dochter echt alles af in huis, driftbuien, boos op papa en mama, niet luisteren, toen had ik wel even een moment dat ik dacht 'waar ben ik aan begonnen?' (ze was toen 14 maanden) Dat heeft een week of 7 geduurd en toen besefte ze volgens mij ineens 'dat dat kleine mormel niet meer weg zou gaan' en heeft ze het als het ware geaccepteerd. Nu zijn ze 2,5 en 1,5 en de dikste vrienden!
Haha, dat kleine mormel, moest er erg om lachen maar kan me voorstellen dat jullie dat helemaal niet hadden. Ik ben zo benieuwd hoe de kleine man eruitziet en hoe Zoë op hem gaat reageren. Verder wil ik weer biefstuk en een liter cola drinken (zonder na 5 min naar de wc te moeten whahaha).
SUSHI <3 hahaha en gerookte zalm en rare biefstuk en en en.. Maar het meest kijk ik uit naar het eerste moment dat we ons ukje in onze armen kunnen sluiten. Het is ons eerste kindje en het ging allemaal niet van een leien dakje. Ik heb trouwens ook iets waar ik tegenop zie en dat is als ik voor de eerste keer met baby met onze twee honden ga wandelen. Ze staan prima onder apél, maar met die kleine uk erbij.. kweet niet ik denk daar veel over na.
Oh zoveel!! Los van mn baby kijk ik uit naar: -dat ik mn lichaam weer een beetje terug heb(mn oude spijkerbroeken enzo aan kan). -broofje file anerican..ik zit zo te smachten elke keer..zucht -slapen op mn buik -mn longinhoud...kan nu amper de trappen op zonder dat het lijkt of ik een marathon heb gelopen. -lekker weer normaal met mn vriend naar bed kunnen gaan..en niet meer elke keer zo saai...
Oh te veel om op te noemen . Dat is weer zonder moeite lange stukken met mijn honden kan lopen is misschien wel de voornaamste. Én het broodje filet american, carpaccio en de heerlijke sushi van de sushitent hier verderop .
Ons meisje die op mijn buik/borst wordt gelegd, en het eerste echte vader/dochter contact! Heb er ontzettend veel zin in!
Behalve dat ik niet kan wachten op alle leuke nieuwe dingen heb ik vooral erg veel behoefte aan weer eens nornaaaaaaaal in een gewoon tempo lopen. Daarna weer op m'n racefiets, en van de zomer weer een lekkere toertocht rijden. Eerder al m'n eerste keer weer zumba, en een kneiterhete sauna achteraf. Ook infrarood. Geen dikke enkels meer en dan weer eens pumps aan. Kilooos afvallen en weer in m'n leuke kleren. Een bagel met zalm en roomkaas. Een rose entrecote met champignons. Een lekkere oude islay. En over een poosje, als ik weer eens alleen met m'n lief op een terras zit in het zonnetje tussen 2 voedingen: een chimay blauw met ossenworst. Hahahaha. En het leukste is, het is het allemaal gewoon prima waard allemaal.
Ik kijk er naar uit dat die dikke buik weg is kan ik weer bewegen en lekker zit ook kan ik niet wachten tot dat ik weer kan paardrijden En natuurlijk wil ik graag mijn kleintje in me armen houden en ik ben benieuwd of mijn kind ook rood haar heeft/krijgt omdat mijn vriend rood haar heeft en het in mijn familie ook rood haar voorkomt
ik kijk (buiten mijn meisje ontmoeten) uit naar dat ik dus niet meer zwanger ben, me weer mezelf kan voelen, en weer fatsoenlijk kan eten zonder daar medicatie voor te moeten slikken.
De ontmoeting met grote broer en zus natuurlijk. Weer op je buik kunnen liggen. Maar ook een goede biefstuk oid.
Ik heb zo'n zin om rond te kunnen lopen met mn kleintje in de draagdoek zonder constante pijn door bi, en dan 's avonds een bord pasta met pesto en een heerlijk glas rode wijn! Oja, en slapen op mijn buik, man, daar kan ik echt naar uitkijken en dat gezichtje zien van mn beebje en niet meer me steeds zorgen hoeven te maken of alles nog wel goed gaat daar binnen in mn buik..