hahahahaa, volkomen normaal dus. Pica tijdens de zwangerschap komt vaker voor en schijnt er op te duiden dat je iets tekort komt. Wie weet heb je wel een licht calcium tekort, komt vaker voor in de zwangerschap omdat de beeb het nodig heeft voor de bot aanmaak. Zou dan logischer zijn om trek in melk of kaas te krijgen maar goed! Na de geboorte had ik overigens steeds enorm zin in bloederige biefstuk en spinazie. Terwijl ik daar normaal van gruwel. Ik had ijzer tekort door veel bloedverlies tijdens de geboorte, schijn toen net geen bloedtransfusie nodig te hebben gehad. Grappig hoe je lichaam dat oplost.
Na mn zwangerchap ben ik helemaal los gegaan op alles wat ik tijdens mn zwangerschap niet mocht eten. Dus nog even volhouden en dan kan je die lekkere dingen weer eten. Geniet je er ook meer van
wat ergggggggggggg ik voel me schuldig want ik vreet me gewoon helemaal vol als ik ergens zin in heb,,, ik probeer alleen minder cola en ben gestopt met energie drink maar verder gaat bijna alles er nog in
Zoals wat? Je kunt beter een zak chips verorberen dan een glaasje wijn. Chocoladekoekjes zijn weer minder slecht dan vacuüm verpakte vis. Wat eet je dan wat niet mag?
Niemand die het lekker vond om aan waspoeder te ruiken en wie weet ook een beetje smullen? Dit had ik dus aan het einde van mijn vorige zwangerschappen. En aardegeuren werd ik helemaal gek van. Als het regende ging ik graag naar buiten om de natte geur van aardete ruiken. Houtskool zag er ook lekker uit.
Mijn vriend is kok. Hij zei dat in restaurants het rauwe ei verwarmd word in chocolade Mouse. De kans is klein dat het echt rauw is. Ik zou het altijd wel navragen in restaurants. Je weet nooit welk recept ze gebruiken.
Door mijn zwangerschapssuiker is mijn 'verboden' lijstje groter dan die van jullie. Wat ik voornamelijk mis is: eten zonder te hoeven letten op suiker of zwangerschap en de tijd dat ik iets eet. Door de suiker moet dat verdeeld over de dag. Een stukje chocolade eten vlak voor het avond eten kan dan niet. Qua producten mis ik. Rosbief met alfalfa en wat peper en zout op een lekkere pistolet. Ik ben helemaal geen alcohol drinkster. Maar mis wel een lekkere cocktail. Zoals mojito of een glas likeur 43. Door de suiker mis ik een flink bord macaroni met alles erop en eraan en daarna een heerlijk choco toetje. Kan nu ook wel,maar allemaal verdeeld op de dag.
Zachtgekookt eitje.. oohh dat vind ik zoo nice!! maar kook ze nu altijd hard, al vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo tasty, mjaa, over een paar weekjes kan het weer ^.^
Ik eet mijn eitje gewoon zachtgekookt.. Dat kan toch niet zoveel kwaad? Heb de biologische rondeel eieren van de AH en ik bewaar ze in de koelkast.