Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap enorme trek in McDonalds. En normaal heb ik echt helemaal niks met fastfood, vind het echt niet lekker en het vult ook nooit enzo. Toen ik zwanger was at ik bijna elke week wel een Big Mac ofzo. Ook op de avond voor mijn bevalling nog een hele berg naar binnen gewerkt. Kwam er helaas een paar uur later net zo hard weer uit, toen de weeënstorm begon.. En nu ben ik al ruim 6 maanden geleden bevallen, maar heb er nog steeds trek in...
Ijs, ijs, ijs, ijs. jammie. Helaas krijg ik van chocola buikpijn, anders geef maar hier die repen. Ook lekker zijn toffee en snoep. Maar zal me inhouden.
Koffie vind ik idd ook echt niet meer lekker. Af en toe cappucino maar dan blijft het ook bij 1 kopje!
ik eet de laatste tijd veel fruit; een hele bak druiven of een bak aardbeien heb ik zo weggeten en het cliché zwangerschaps voer: broodje HARING!!!! *kwijl* ik snoep normaal heel veel maar heb daar nu gelukkig helemaal geen behoefte meer aan
Nee ik meen het echt. Ik had het bij Isabella ook zo erg. Zo heerlijk lijkt het me om badzout te eten. En schoonmaakmiddelen kan ik de hele dag wel opsnuiven. Vooral Dettol. Met eten is het op dit moment een bruine boterham met tomaat. Maar dat is niet raar. In de eerste 3 maanden was het trouwens Pizza en slagroom met Ananas. Het liefst in de ochtend een Pizza, in de middag en in de avond.
Waterijsjessssssssssssss en het liefste heel veel!!! Hahahaha. Ik las het hier ook al; fruit, heerlijk, eet het liefste de hele dag fruit, maakt me niet uit wat, ik at altijd al fruit maar nu loopt het de spuigaten uit. Voor de rest vind ik alles vies. Ook mn badzout .
bijna mijn hele zw moet ik elke dag 1 of 2 boterhammen met pindakaas en hagelslag eten hmmmmm! voorheen at ik maar af en toe pindakaas.
Witte broodjes met worst.. Terwijl ik wit brood niet zo lekker vind en worst al helemaal niet! Ook erg veel trek in zoetigheid... Voornamelijk bosche bollen (jammie!)
Sinds ik zwanger ben heb ik echt een pindakaas obsessie Smeer het overal op, me brood, appels, banaan hmmm heerlijk.... Verder alleen maar zin in groente en fruit en bijna geen enkel vlees... Oh en ik heb ook een melkverslaving 8) drink echt liters weg, is ook een van de weinige dingen die ik nog lekker vindt...
In het begin heb ik steeds zo'n trek gehad in cheeseburgers van de mac. En in het begin had ik juist geen trek in chocolade, terwijl ik daar normaal behoorlijk wat van op kan. Oja en verse fruit salades gingen er heel goed in. Nu heb ik eigenlijk niks speciaals meer. Wel jammer, want ik vind het wel leuk zo'n rare eetgewoonte.
ik heb het gehad met cherrie tomaatjes of komkommer ik lag in bed en werd wakker rond 2 uur in de nacht en maakte me vriend toen ook wakker perongelijk... en had daar zo zin in maar had het niet in huis en geen ene winkel is open... en later kreeg ik het paprika chips ook in de nacht... die zijn we wel wezen halen bij de pomp toen..