Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weten of je zwanger bent of niet, maar als je het nog af kúnt wachten zou ik dat nog even doen. Als je te vroeg test heb je veel kans op een negatieve uitslag, terwijl je misschien wél zwanger bent. Wacht nog een paar dagen en je hebt meer zekerheid! Succes en ik duim voor je! Liefs, Iloiza
Hai meid, Ik raad je ook aan om gewoon lekker te wachten. Ik heb 4 1/2 dag voor mijn NOD getest met matcare maar je zit echt zwaar in de stress tot je daadwerkelijk menstruatie... Heel veel zwangerschappen lopen in een heel vroeg stadium al fout en dan kan je het beter niet weten! Probeer in ieder geval nog een dag of 2 te wachten... Ik weet hoe moeilijk het is! Knuffel!
ik heb pas 5 dagen NA mijn NOD positief getest, ook met matcare en die is toch heel gevoelig... Hoe moeilijk het ook is, je kunt het beste zo lang mogelijk wachten....
Hoi, wat grappig Ik heb ook pas over 3 dagen mijn nod en heb vandaag toch getest. Was hardstikke negatief en voel me nu alleen nog maar slechter! Ik wacht nu voortaan pas tot een paar dagen na mijn nod...
Ik heb vandaag (4 dagen voor nod) negatief getest. Ik hield 't echt niet meer Maar ja, eigenlijk ben ik nu nog niks wijzer Ik neem me ook steeds voor om te wachten tot 2 dagen na m'n NOD, maar steeds wint de nieuwsgierigheid het toch