Trek in zoetigheid. Wie nog meer?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamaMiaatje, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ja, die digestives zijn ook heerlijk! Je brengt me weer op een idee!

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Pff wou dat ik dit topic nooit had gelezen... de winkel is hier dicht.. en ik zag me toch een partij lekkers voorbij komen... *poor me*

Heb ook steeds trek in zoet.. Ik at altijd hartig.. kaas en worst op brood.. maar nu alleen nog maar vlokken of vruchtenhagel :D

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier echt geen zoetigheid voor mij... Terwijl dat voor de zwangerschap heel anders was! :p

In het begin wel zoete dingen gegeten om de misselijkheid tegen te gaan. Maar de laatste 2 weken terug misselijk en word nog misselijker van zoete dingen... Heb er zelfs al van moeten overgeven.

Dus geniet maar heel erg van de paaseitjes ed! Want als ik het dan toch eens eet, dan smaakt het ook niet lekker. ;) Fijn toch, die hormonen :D

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Hier ook schuldig!
    Ik had me 3 weken niet gewogen en kreeg opeens een dikke buik.
    Toen ik op controle moest, had ik echt op mijn tanden gebeten met het idee "daar ga ik straks een uitbrander krijgen dat ik al teveel aangekomen ben"
    Maar niks he... die ene kilo van in het begin is eraan gebleven, maar verder geen gewichtstoename! (lucky me!!!)

5. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Lekker jezelf blijven verwennen af en toe, bij mij is er wonderbaarlijk genoeg ook nog maar 2 kilo aangekomen, is toch netjes?
    Ik heb zo'n zin in cake op dit moment, denk dat ik me daar vanavond maar eens mee gaan verwennen. Ik heb afgelopen week niet zo heel veel gesnoept, dus het mag van mezelf.

6. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    :D Hier een tumtummetjes-verslaafde hihi

7. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik kan juist weer niet van fruit en ranja afblijven.:D Ik heb heb een tijdje geleden een heerlijke perensoort ontdekt, zo lekker zoet.

Moet er ook wel bijzeggen dan ik het nu verschrikkelijk moeilijk vind om niet al te vaak naar de Mac te gaan hoor. Een cheeseburgertje gaat er op ieder moment van de dag wel in.

Deel Deze Pagina