Ik ben op dit moment 16 weken zwanger en heb gelezen dat ik vanaf nu (ongeveer) 'plopjes' (zoals Denise dat mooi omschrijft!) zou kunnen voelen. Ik kan bijna niet wachten... maar voel nog niks?! Vanaf welke week voelde jullie de 'plopjes' ?
Ik heb m'n kindje ook behoorlijk vroeg beginnen voelen. Ik was iets meer dan 14 weken zwanger. Het is perfect normaal dat het nog wel eens een paar weken kan duren vooraleer je je kindje begint te voelen. De één voelt het al vroeger dan de ander. Kan best wel begrijpen dat je niet meer kan wachten tot je dat kleine wondertje in je buik voelt. Het is dan ook één van de meest fantastische dingen die er zijn.
scheelt ook hoeveelste zwangerschap je bent eerste kan je voelen rond de 18 a 20 weken soms eerder je volgende zwangerschappen zal je het sneller voelen ik voelde caitlin met 14 weken al maar is ook mijn derde kleintje en ik herkende wat ik moest voelen soms kan je het al wel voelen maar herken je het niet en denk je misschien hmz me darmen
Ik voelde de kleine rond week 15. Aangezien mn placenta vooraan ligt is dat volgens mij best vroeg maar ons kindje is echt een druktemaakster haha!
ik was 16 weekjes... eind van week 16.. daarvoor voelde ik wel wat dingetjes, maar wist niet of dat de kleine was.... maar eind week 16 was het dudielijk de kleine....ik zou me neit druk maken hoor straks denk je... pfffff doe is ff rustig aan daar binnen
Ik voelde de kleine vanaf 16,5e week.... Maar dat is afhankelijk van waar jouw placenta zit...bij mij zit ie aan de achterkant en dan schijn je de kleine sneller te voelen... Maar er komen nog genoeg weken dat je de kleine voelt.... Nu schopt de kleine zo hard dat je het idee hebt dat ie je ribben doorschopt hahahaha
bij mn eerste rond 16 weken de 2e met 14 weken en deze met 13 weken en mn man heeft hem/haar gevoeld toen ik 17 week was.
Ik voelde de kleine met denk ik 17 weken echt goed, dat ik ook echt besefte dat dit de kleine was. En nu zijn het geen plopjes meer maar flinke schoppen haha, gisteren nog de kat schrok er gewoon van, de kat lag op mijn buik en ineens schopte de kleine en weg was kat, en die stond me zo raar aan te kijken haha. Liefs, misspuma
Ik voelde het voor het eerst met bijna 19 weken. Omdat de placenta ervoor lag voelde ik het pas veel later. Ik verwacht dat ik het bij deze zwangerschap eerder ga voelen.
Ik voelde de kleine echt met 18 weken..ook mijn vriend kon het toen voor het eerst voelen.. Voelde wel eerder "gekke" dingetjes in mn buik, maar wist nou niet of dit de baby was..
Ik was net 18 weken en jarig.... Dus een erg leuk verjaardags kado sinds dien voel ik het regelmatig.
Ik voel wel dat er van alles gebeurd daar binnen, kleine plopjes en gerommel, maar dat ik echt het kindje voel is nog niet gebeurd. Ben wel benieuwd ,zou nu elk moment kunnen zo te lezen.......lijkt me erg leuk! Liefs Sämira
Ik voelde de baby ongeveer vanaf 16 weken. Hebben jullie trouwens ook dat je de baby doms een paar dagen een druk voelt en dan weer een paar dagen amper voelt?
Selaam ikke wel. In het weekend was hij zo druk bezig dat hij 3 dagen heel rustig was. En dat maakte me grote zorgen. Maar vandaag als weer vanouds.
Voelde wat met 19 weken, maar wist pas pas paar weekjes later dat echt de baby was! Het is ook mijn eerste kindje en wat een bijzonder gevoel is dat. Ik had dan echt zin om op bed te gaan en te gaan wachten tot ik 'm voelde! XXX
Ik voelde die van mij echt (dat ik dus zeker wist dat het de baby was) rond de 21 weken pas. Maar mijn placenta ligt aan de voorkant dus daar hadden ze me al voor gewaarschuwd.
Ik voelde die kleine vanaf 16 weken ongeveer...maar ergens in de 18e week voelde ik die kleine heel duidelijk...ik had er ook een dag bij dat de baby heel druk was...een heel apart gevoel...maar die dagen erna heb ik helemaal niks meer gevoeld...ik maakte me zo zorgen en ineens voelde ik weer iets en sindsdien voel ik het wel vaker...ze zeggen ook dat je pas vanaf week 28 je baby elke dag moet voelen...dus we hoeven ons nog geen zorgen te maken...Groetjes