ha meiden, rare vraag misschien maar wat doen jullie na het klussen? benen omhoog blijven liggen gewoon plassen ben benieuwd...
Plassen....ik kan dan niet nog 20 minuten ofzo blijven liggen. Soms hou ik het 5 minuutjes vol, dan wil ik wel naar de wc. Ik neem aan dat de zaadjes wel onderweg zijn dan.
Ik ga altijd gewoon plassen......ik heb altijd al zo'n last van een blaasontsteking dus ik ga altijd snel! Volgens de huisarts maakt het niet uit dat je meteen gaat plassen omdat de zaadjes dan toch al onderweg zijn!
Even liggen of direct plassen hing er een beetje vanaf of ik beetje loom was of niet . Maar sowieso altijd vrij snel erna plassen! Ivm blaasontsteking. Enneh inderdaad dat maakt niets uit of je gaat staan ofzo want je kunt ook van "staande" sex zwanger worden De zaadjes zijn inderdaad al onderweg
Ik ga gewoon naar de wc als we klaar zijn en dan ga ik me wassen, de goeie die vinden hun weg wel hoor (of zijn al weg )
Ik ben even blijven liggen gewoon lekker op mijn zij, niet speciaal met de benen omhoog ofzo en daarna ben ik gewoon gaan uhh... "uitlekken" hahhaha... Denk niet dat het meer zin heeft om de boel zolang mogelijk binnen te houden de zwemmers zijn toch al onderweg!
In mijn vruchtbare periode blijf ik altijd eventjes liggen. Anders ga ik gewoon naar het toilet. gr vruchtje
Volgens mijn h.a zou ik minstens een uur blijven liggen en ook nog met een kussen onder de bips. Nou ik lees hier vaak genoeg dat dat niet hoeft. Ik vond het zelf ook wat overdreven 1 uur, ik sta direct op om te douchen.
Ik ben 3 keer zwanger geworden (1 keer miskraam) en al die 3 de keren ben ik na het vrijen rustig blijven liggen met een kussen onder m'n kont. Ze zeggen dat het onzin is, maar je kunt maar geloven dat het helpt toch
Ik heb een poos geleden een boek gekocht over zwanger worden. Daarin stond heel duidelijk dat je het niet moest "uitplassen" en inderdaad even blijven liggen, heb ik de laatste keren ook gedaan, terwijl ik dat, toen we nog niet zwanger wilden worden, echt nooit kon, gelijk naar de wc haha. Maar ach, is voor een goed doel. Even blijven liggen dus!
tja je HA zegt het ... zal ie dan toch wel ergens vandaan hebben.. die zegt dat vast niet voor niks... en ja je leest hier dat het onzin is.. maar ja hoeveel procent is hier zwanger? als je die tips nagaat zou het misschien ook wel wat sneller kunnen gaan.. ik heb ook genoeg mensen gehoord waarbij het wel inderdaad gelijk raak was na het kussentje! dus succes ermee..
ik blijf meestal liggen, onderbroek aan met inlegkruisje en dan slapen als het savonds laat is dat we klussen hahaha.. het schijnt niets uit te halen om met een kussen onder je kont te liggen. Als ik gelijk ga plassen dan verlies toch nog aardig wat sperma - ik voel het dan echt lopen.