baby van 3,5 week, ervaringen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flapuit27, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flapuit27

flapuit27 Lid

23 feb 2009
    89
    0
    0
    rayonmanager
    Amstelveen
    Vraag me af hoe de dag er bij jullie baby's van 3.5 week uitziet?
    Voeden jullie op verzoek?
    Of op gezette tijden? Ik geef KV en overdag maak ik smurfje om de 3 a 3.5 uur wakker. In de nacht komt hij uit zichzelf wel na 3.5 a 4 uur. Maar nu is ons schema dus echt nog niet met enige regelmaat.
    Ook drinkt hij slecht, wordt helemaal hysterisch aan de fles, huilen etc. Hebben jullie hier ervaring mee? En wat kan ik hier aan doen?

Ben benieuwd na hoeveel weken er bij jullie een ritme in de dag en nacht kwam!

groetjes Inge

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hmm...maar als ik het zo lees hebben jullie toch best al een soort regelmaat, of niet dan? Je voedt hem om de 3 á 3,5 uur, en 's nachts om de 3,5 á 4 uur, dat is toch prima?

Toen mijn zoon 3,5 week oud was gaf ik nog borstvoeding, en dat deed ik op verzoek. Overdag zat er vaak maar 2 á 3 uur tussen de voedingen, en rekken had geen zin, want dan brulde hij alles bij elkaar. Met 5 weken moest ik stoppen met de borstvoeding en ben ik overgestapt op de fles. Toen kwam er ineens meer regelmaat in, en met 6 weken ging hij 's nachts doorslapen. Als ik het me goed herinner kwam er rond die tijd ook een duidelijk dagritme in.

Maarrrr...net als je denkt dat je een ritme te pakken hebt, gooien ze alles weer om. Dus het blijft aanpassen!

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, voor mij is het al wel even geleden maar ik gaf jamie om de 4u eten. omdat je vermeld dat hij niet goed drinkt. mss moet je ook eens proberen om hem om de 4u eten te geven. als er langer tussen de voedingen heeft hij misschien meer honger en gaat hij misschien beter eten? voor de rest prima hoor!! voorlopig kan je alleen de uren qua eten regelen: en dat is gewoon om de 4u. snachts maakt ik jamie nooit wakker. als hij honger had werd hij vaneigens wakker!! voor de rest kan je nog niet veel regelen!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dit topic staat ook bij het forumonderdeel Flesvoeding.

Daarom doe ik deze op slot ;)

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina