aanhoudende buikpijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by JaDeBo, Oct 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoi Verloskundige

Sinds zaterdagochtend heb ik buikpijn. Over de gehele baarmoeder, en soms alleen onder me navel. Het leek ook door te trekken naar me rug. Omdat ik me kleintje niet gevoeld had zaterdag, mocht ik even langskomen, alles was goed. En mijn vk dacht aan banden of groeipijn. Rust en warmte zou het verminderen, eventueel moest ik even mijn urine laten testen.
    Gelukkig werd mijn ventje 's avonds erg actief en leek de pijn af te nemen. Maar sinds zondag nacht weer terug en nog niet weggeweest, of minder geworden, eigenlijk dus hetzelfde gebleven.
    Heb vandaag mijn urine laten testen en het is geen blaasontsteking en ook geen eiwitverlies. De pijn is erg vervelend, en sinds vanmiddag had ik 2x achter elkaar ineens een druk gevoel, naar beneden toe. En weet ook even niet meer wat ik moet doen, doe het al rustig maar ook dat helpt niet. Wel beweegt de kleine goed!
    Maar ik wil ook niet voor elk klein dingetje mijn vk bellen of is het toch verstandig dat wel te doen nu de pijn aanhoud?

Groetjes Mama25

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mama25

Als de pijn blijft aanhouden mag je altijd de verloskundige bellen!
    Probeer de pijn goed te omschrijven, zijn het steken,krampen of is de pijn continu? komt het en gaat het weer? word je buik hard?

Hoop dat het snel weer over gaat!

Imke

Share This Page