5 weken en buikpijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linajo, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linajo

Linajo Lid

26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    hoi ,

Sinds maandag weet ik officieel dat ik zwanger ben. Ben gisteren naar gynaecoloog geweest en heb inwendige echo gehad. Iets na het onderzoek heb ik rare buikpijn gekregen. Het is een licht constante pijn, geen krampen. Ik ben nog maar 5 weken en mijn vorige zwangerschap is geëindigd in een miskraam op 6 weken. Heb van de Gynaecoloog vaginale pilletjes kregen tegen een miskraam.
    Iemand hier ervaring mee. Of maak ik me teveel zorgen?

alvast bedankt!

Groetjes

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Als je het niet vertrouwd,even je veroskundige/gynaegoloog
    bellen! Dan weet je meer,en kun je gerustgesteld worden!

Groetjes,Alida

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi,

Ik kan alleen maar over mijzelf vertellen. Dit is mijn eerste zwangerschap en vanaf het begin heb ik last van een licht zeurderige pijn in mijn onderbuik. Het is ook wel eens een paar dagen weg maar dan is het er weer. Dit is waarschijnlijk het oprekken van de baarmoeder.
    Kan zijn dat het bij jou door het inwendig onderzoek komt maar hoeft dus niet. Kan toeval zijn.
    En het hoeft ook niet te betekenen dat het nu weer misgaat.
    En idd, als je je echt zorgen maakt, zou ik even bellen. Ik ben met 6 weken naar de huisarts gegaan, puur omdat ik het ook eng vond. Toen mocht ik door naar de gynaecoloog om te kijken of het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Bij de gyn. bleek alles in orde.
    Ik zal voor je duimen!

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Waarom krij je vaginale pilletjes heb je al veel vaker een mk gehad anders wil ik die ook wel hebben.

xxx joyce

5. Linajo

Linajo Lid

26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Nee, ik heb nog maar 1 maal een miskraam gehad. In die pilletjes zit progesteron. Dat helpt bij de innesteling.
    Ik moet dit blijven nemen tot ik 9/10 terug moet naar Gyn.

Heb op het forum gelezen dat buikpijn in het begin van de zwangerschap wel normaal kan zijn.
    Zolang ik geen bloed zie, zal het wel ok zijn.

Groetjes

Deel Deze Pagina