Die voorweeën Oke het is niet heel pijnlijk en ik kan het meeste nog normaal doen. Ik hoef ze ook nog niet weg te puffen maar..... 2 weken lang elke nacht liggen te bedenken of het nu wel eindelijk eens doorzet en overdag steeds last hebben van dat zeer vervelende trekkerige gevoel dat maar niet weg wil met hier en daar een kramp wordt je echt zat! Ik vind het nog niet heel erg om overtijd te lopen (wil wel heel graag mijn kindje zien maar ja... wie niet ) Maar door die stomme ... voorweeën blijf je steeds hoop houden dat je snel gaat bevallen. Dit weekend was het al zo erg dat ik er van overtuigd was dat ik ging bevallen. Iedereen zei namelijk dat je echte weeën kan herkennen aan dat ze regelmatig komen en sterker worden in douche of bad. Nou dat had ik dus! Helaas helaas waren ze niet sterk genoeg en verdwenen ze in de loop van de dag dus weer Zo nu ben ik uitgezeurd en ga ik maar weer eens bedenken hoeveel uur het nog is voor het 7 oktober is en ik dus te horen krijg wanneer ons meisje komt (als ze er dan nog niet is )