hej hallo allemaal, er zit me toch iets dwars, ik heb al 2 dochters en had lang niet zo snel last van mijn onderbuik.. met mijn jongste heb ik een keizernee moeten ondergaan, was gewoon de beste optie, maar nu.. ik ben ruim 4 weken zwanger van mijn 3de vriemeltje (wel een andere vader) maar mijn onderbuik is zo gevoelig, en het lijkt wel of ik nu al dikker wordt het voelt echt als bandenpijn, en als ik me uitrek naar een zijkant krijg ik ook een steek door mijn buik.. heeft hier iemand ervaring met iets vergelijkbaars? ben verder ook moe, misselijk, maar toch trek hebben en tja nog wel meer van dat soort dingetjes hihi heerlijk! groetjes dietje
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik herken dat gevoel Zeker en voel ook die steekjes, heb dat al va het begin tot nu , ben nu 11weken... Gyn zegt dat t erbij hoort en ook deels darmen zijn bij mij incl banden?
ahh *zucht* wat een geruststelling jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! dank je wel voor je reactie, vind het niet erg dat ik het voel als het maar gelijk betekend dat het slecht is..
Ik heb het ook met nu 8 weken. Kreeg het met 6 weken voor het eerst. Volgens verloskundige inderdaad bandenpijn en darmverstopping zal ook niet helpen.
p.s. dat dikker worden... ik kwam iemand tegen gisteren die over de 20 weken is en die had eenzelfde buik als ik. Heb gisteren mijn eerste zwangerschapsbroek moeten kopen. Leek me ook snel maar het zit een stuk lekkerder. Verbergen omdat het pril is, is er alleen niet meer bij.
@Debo, dank je wel, ik twijfel om te bellen, ook omdat ik al eerder een mk heb gehad (3x) ben best onzeker.. @Meissie, nee voor mij ook niet, het is me nu al gevraagd en ben dinsdag pas 5 weken haha!
Haha.. dan span je wel de kroon... ik 8 weken, maar vond dat al overdreven snel. Maar ik moet zeggen.... vandaag die broek aan gehad en dat is een hele opluchting. Wat ik trouwens merk is dat ik die pijn wel meer heb als ik moe ben of even net wat meer gedaan heb. Is dat bij jou ook zo of is het gewoon willekeurig?
Hi meiden!! Ik las de titel en dacht: dit herken ik!! Heb al vanaf een paar dagen na de terugplaatsing dagelijks een trekker gevoel! Maar nu blijkt dat jullie al zwanger zijn, hihi! Nou ja, dan hoop ok stiekem dat mijn trekken en zeurende onderbuik dit keer een goed teken mag zijn.. Jullie allemaal gefeli met de zwangerschappen!! Liefs
@Meissie, mmmmm denk denk (Hoor je me kraken haha) Ja denk het wel, in de ochtend valt het nog wel mee, maar later op de dag lijkt het wel erger te worden ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met dat rare gevoel @Tash: dank je wel meis, hoop dat het voor jou ook raak is, wanneer ga je testen? ben benieuwd en ga zeker voor jullie duimen fijne dag allemaal, is het bij jullie ook zulk lekker weer? hihi groetjes
Jaaaaaa het is hier ook zo'n lekker weer.. weer een recept om teveel hooi op mijn vork te nemen.. misschien moet ik maar eens leren gewoon op mn kont in de tuin te gaan zitten in plaats van handschoenen aan en werken in de tuin. Ach.. ik heb al het geluk dat ik al in de ziektewet zat wegens iets anders en dus sowieso niet hoeft te werken nu. Vergeet af en toe dat er mensen zijn die dat met al hun zwangerschapskwalen wel moeten. @Tash... Dank en duim voor je!
Ik herken het niet, maar ik heb tot nu toe helemaal geen bandenpijn gehad.... Zit ook wel verplicht thuis ivm erge BI en harde buiken bij teveel doen. (en dat teveel is echt heel weinig).
ZWANGER!!!!!! Whahaa!! Stiekem 2 dagen te vroeg getest en ma een minuut kwam er al een roze streep tevoorschijn!
Ik zou voor de zekerheid je urine laten testen. Pijn in onderbruik en veel bandenpijn kan volgens mijn vk op een blaasontsteking wijzen, tijdens de zwangerschap heb je dan geen pijn bij t plassen. Tash gefeliciteerd!!!