Trekkend gevoel in onderbuik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Julita, Jun 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    nee dat is waar,maar ik kan pas volgende week terrecht dus maar hopen dat het niks ernstig is

2. marlin

marlin Lid

Jun 2, 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    hallo,

ik heb 2 juni een miskraam gehad, nu zijn mn borsten sinds een week hel pijnlijk en je kunt de aders erop heel goed zien.
    heb ook een zeurderig gevoel in mn onderbuik, lijkt op menstruatiepijn.
    (als ik ongesteld moet worden is mn cyclus erg kort, maar 24 dagen.)
    en bij de zwangerschap van mn dochter had ik in het begin ook elke keer het gevoel dat ik ongesteld was geworden. ben erg benieuwd, afwachten maar. als ik het volgende week dinsdag nog niet ben ga ik een testje doen denk ik.
    groetjes marlin

3. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Nou ik ben benieuwd en hoop dat je opnieuw zwanger bent.
    Laat je wat horen als je meer weet?

4. marlin

marlin Lid

Jun 2, 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    ik heb nog steeds een menstruatieachtige pijn in mn buik, maar geen pijn in mn rug en bovenbenen, zoals ik normaal heb als ik ongesteld wordt.
    ga elke keer naar de wc, omdat ik denk dat ik ongesteld ben geworden, maar tot nu toe nog niks. ben ook af en toe misselijk. is dit nu omdat ik het zo graag wil?

afwachten maar!

groetjes marlin.

ps. ik hoorde vanmorgen dat mn neef en zn vrouw een tweeling verwachten, 2 weken nadat ik eigenlijk zou zijn uitgeteld. ben heel blij voor hun, maar moest echt wel even slikken toen ik hoorde.

5. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wanneer moet je ongesteld worden dan?

Ik geloof graag dat je even iets weg moest slikken.
    Ik heb het er soms ook nog heel moeilijk mee.
    Als ik dan iemand zie die zwanger is denk ik wel:waarom zij wel en ik niet.
    Nu maar hopen dat het binnen kort weer zover is.
    We blijven duimen!

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    ik heb dezelfde probleempjes , over 7 dagen ( is als het goed is ) mijn NOD

7. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    ik zal ook voor jou duimen.
    ik ben nog aan de klus en ga vanavond maar weer mij vriend verleiden....

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

Jun 5, 2007
    898
    0
    0
    zal ie vast niet erg vinden ! suc6 !

9. marlin

marlin Lid

Jun 2, 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    zaterdag is mijn nod. ik heb anders nooit 4/5 dagen voor de tijd al buikpijn. meestal op de dag zelf begint het pas. bij de zwangerschap van mn dochter had ik ook dat menstruatiegevoel.

ik haat dat afwachten, ik ben er ook zo mee bezig.
    ik word echt gek van mezelf!

10. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    ik weet precies hoe je je voelt.
    ik ben er ook teveel mee bezig maarja.
    Weet jij iets meer over wit slijm dat je zou hebben als je eisprong er is?

11. marlin

marlin Lid

Jun 2, 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    ja, dat had ik ook vanaf 2 dagen voor mn eisprong, ( sinds een paar dagen heb ik het weer,soms best wel veel.) je kunt er wel van uitgaan dat je eisprong er aan komt

groetjes marlin

12. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ik heb niet echt een trekkend gevoel maar meer een stekend gevoel in mijn zij , schaambeen en liesstreek. ook heb ik af en toe steken in de bovenkant van mijn borsten. sinds gisteren ook een raar gevoel bij mijn navelbuik precies of er langs binnen aan getrokken word het steekt en kriebelsd een betje. heeft iemand dit ook?

13. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Dat gevoel heb ik ook ja dus ken het wel.
    en over dat wit slijm normaal heb ik dat ook,maar deze keer (nog)niet gehad terwijl volgens de papieren me eisprong al is geweest

14. marlin

marlin Lid

Jun 2, 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    ik werd vanmorgen al wakker met buikpijn, en ja hoor vanmiddag : :evil: :evil: . ik dacht echt dat ik zwanger was.
    had nog meer symptomen dan toen ik zwanger was van mn dochter.
    misschien dat het nog van de miskraam is. het zou ook wel heel snel na de miskraam zijn. maar ja je hoort het wel eens dat iemand direct er na weer zwanger is.

op naar de 2e ronde

groetjes marlin

15. Jolien25

Jolien25 Nieuw lid

Jun 29, 2007
    3
    0
    0
    Wij willen graag een tweede kindje. Mijn laatste ongesteldheid was bijna 4 weken terug. Wel ben pas net gestopt met de pil. Mijn ongesteldheid loopt niet regelmatig. Nu had ik vorige week wat bloedverlies (beetje licht eerst en later wat bruinig) Nu had ik tijdens het vrijen gisteren pijn van binnen aan de linkerkant zegmaa. Het was gewoon zeer gevoelig als mijn man er tegenaan kwam. En nu vandaag heb ik ook daar zo'n beetje gewoon buikpijn.
    Hier maak ik mijn zorgen om... ben ik zwanger? (test was net negatief) Is het de eisprong.
    Van mijn eerste heb ik eigenlijk geen ervaring opgedaan om dat ik toen echt gelijk zwanger was.

16. marlin

marlin Lid

Jun 2, 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    hoi,

ik had donderdag echt een zere buik en dacht dat ik dus ongesteld zou worden. had voor de zekerheid een tampon ingedaan en daar zat met het verwisselen een roze stipje op. ik dacht dat ik dus ongesteld was geworden. heb ook meteen een berichtje gestuurd. maar dat roze stipje is dus het enige. ben dus nog niet ongesteld. ga vanmiddag testen bestellen. ben nu 8 dagen over tijd.
    heb vorige 3 x negatief getest. maar dat had ik de vorige keer ook. toen teste ik pas na een week postitief. ga denk als ik het aan het eind van de week nog niet ben, maar weer een testje wagen

groetjes marlin

17. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    ik hoop dat het raak is voor je.
    ik ben nog niet ongesteld maar ben bang dat dat niet lang duurt heb namelijk veel pukkels en heb al wat witte afscheiding verloren we zien wel als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan gooi ik er ook een test tegen aan

18. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik heb ook dat trekkende gevoel, pijn in me onder rug....oftewijl ongi gevoeg maar normaal heb ik dat pas 1 dag voordat de rode duivels komen........ en nu al vanaf me eisprong....... :rolleyes:

19. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    zelfs ik vind het spannend! 8)

20. marlin

marlin Lid

Jun 2, 2007
    62
    0
    0
    verkoopster
    hoi!

ik heb net een test gedaan, ik kon gewoon niet meer wachten omdat ik zo het gevoel had dat ik zwanger ben.

hij is positief!

heb de verloskundige gebeld en gezegd dat ik vorige week een aantal testen had gedaan en dat deze negatief waren en dat ik nu een positieve test in mn handen had.
    ze zei dat er van de miskraam geen hormonen meer in mn urine konden zitten, dus dat ik er vanuit mag gaan dat ik weer zwanger ben.
    direct weer zwanger na de miskraam , wat een wonder!

ik hoop met heel mn hart dat het deze keer wel goed gaat, voel me in ieder geval wel veel zwangerder dan met de miskraam.

groetjes marlin

Share This Page