Gefeliciteerd Marlin Ik hoop ook voor je dat het dit x goed gaat je zwangerder voelen zal in elk geval een goed teken zijn denk ik zo
Dat is heel goed nieuws... Van harte gefeliciteerd en we gaan er gewoon vanuit dat het deze keer gewoon goed gaat. ik zelf weet donderdag pas weer meer. had jij al symptonen? zoja welke?
begon met hele zere borsten, en mn aders lagen er bovenop., trekkend gevoel in de onderbuik, is dus bandenpijn, had ik met mn dochter in het begin ook erg last van. misselijk( nog niet overgeven, maar zo'n weeig gevoel), en sinds vorige week extreem moe, en zeikerig tegen mn man. hij zei vanmorgen nog, het kan maar zo dat je zwanger bent want je humeur is de laatste tijd niet super. en sinds vorige week ook veel sneller ontroerd. deze symptomen had ik ook allemaal met mn dochter en niet bij de zwangerschap die is geeindigd in een miskraam, het enige wat daarmee overeen komt is dat ik vandaag een zere onderrug heb. hoop dat dat geen slecht teken is. hoop dat het voor jou ook raak is. groetjes marlin
ik ben benieuwd ben nog steeds niet ongesteld ren om de minuut naar de wc en nog steeds niks! maar duimen dat het weg blijft
heey, iedereen die zwanger is proficiat! ik ben vandaag al 1 dag overtijd! ik ga nog niet testen... heb wat schrik voor de teleurstelling, als in het weekend mijn er nog steeds niet doorgekomen zijn doe ik een testje, ik voel me wel zwanger, pijnlijke borsten , zie de aders op men borsten meer dan ooit... en ik voelme zo opgeblazen... heb ook wel het zeurige gevoel of m'n regels er door komen.... laat ons duimen
dat zeurig gevoel ken ik... ik heb het ook,maar hopen dat het symptonen zijn. ik snap dat je nog niet wilt testen,maar de telleurstelling zal er toch wel zijn of dat nou morgen is of in het weekend
en vanaf gister ook een beetje wee-ig, licht in me hoofd....pff dat wachten, voel me een beetje ](*,)
hoi beastie, ik ken het gevoel hoe jij het beschrijft lijkt net of ik hetzelf geschreven heb ik voel me precies zo... ik kan alleen iets eerder testen en dan maar duimen dat het goed zit ook bij jou...
maar sommige vrouwen testen tog pas possi na een weekje ofzo dus als ik nu test en dan nega is dan ga ik teleurgesteld zijn maar dan blijf ik met de twijfels zitten als ik zondag neg. test dan zal ik teleurgestelt zijn maar dan zijn de twijfels ook meteen weg... maar tog hoop ik dat ik zwanger ben en het kan nog steeds dus!
Duimen kan geen kwaad @lobj - Ja sommige, niet alle. Als ik negatief test en niet ongesteld word ga ik later weer testen....na een week.....dan zit ik bij de huisarts! echt wel! @buddy - mischien lijken we wel op elkaar.... update symptonen => me haar zit ook verdomd goed (al zeg ik het zelf)de laatste 1,5 week! 8)
gooi er morgenvroeg toch maar een test tegen aan als de duivels er nog niet zijn als die negatief is en zaterdag zijn de duivels er nog niet kan ik altijd alsnog testen
Zondag ochtend, 1 dag te vroeg...maar ik denk dat ik maandag anders niet trek.... En ik heb de digilate van clearbleu in huis.....vorrige maand met predictor gedaan met die roze stippen.......dat was nix!
ik heb vanmorgen gestest met de testen van sensitest en was harstikke positief!1 jippie ben weer zwanger
OOOOW GEWELDIG! YOU GO GIRL! GEFELICITEERD! \/ (nu maar hopen dat we echt op elkaar lijken...enne heb ie foto van test?)