We blijven hopen en duimen voor jou. Ik heb wel een foto,maar via de telefoon genomen en ik zit nu op me werk dus kan hem helaas niet plaatsen hier....
nee eigenlijk niet maar moet alleen deze week nog en dan heb ik gelukkig 3 weken vakantie en morgen en vrijdag maar een halve dag dus schiet al op,maar het liefst zou ik nu alweer naar huis willen en het van de daken schreeuwen en nog tig testen doen....
Heey meiden! Voor de meiden die zwanger zijn ontzettend gefeliciteerd!! Ikzelf voel hetzelfde ook een gek gevoel onder in mijn buik, beetje trekkend... erg vaag... Hopen dat het bij mij ook raak is deze keer! (kga nog nergens vanuit) Maar wel gaaf om te lezen dat ik niet alleen dit gevoel heb 8) Liefs, Patries
hoi meiden, allemaal van harte gefeliciteerd! Wow, geweldig zeg! Ik heb drie dagen geleden neg. getest maar ongi blijft nog uit. Heb ook alle symptomen die jullie beschrijven, dus hopen maar! (zou wel lucky shot zijn hoor, 1 keer gedaan deze maand, wel dag voor eisprong) heb nog een vraagje aan alle zwangeren: hadden jullie ook last van onderrug (heb ik sinds twee dagen). heb zo het idee dat ik ongi ga worden. En heb sinds vandaag helemaal geen afscheiding, kan dit ook als je zwanger bent? Tnxks voor antwoorden!
ik had en heb ook last van me onderrug... dus het zou kunnen ik heb wel last van witte afscheiding maar elk mens is anders ik hoor ook weleens van zwangere vrouwen die er geen last van hebben dus je kunt er niks van zeggen als ik jou was zou ik gewoon een test doen heb ik ook op me eerste dag gedaan dat ik overtijd was en zie het resultaat
hoi, dus jullie hebben ook last van je rug, bij mij begint het ongeveer in het midden van mn rug en dan gaat de pijn door naar mn onderrug. toen ik in juni een miskraam kreeg begon het met rugpijn, ben dus erg bang, maar het stelt me wel een beetje gerust dat ik niet de enige ben. heb de verloskundige gebeld om te vragen of het normaal was dat ik rugpijn(en ik heb erg last van bandenpijn)had. zij zei dat het vaak voor kwam. en ik mocht omdat ik zo bang was, volgende week donderdag komen voor een echo, ben dan 6 weken en 5 dagen zwanger. ze zei dat ze ging kijken of ze eventueel een hartje kan zien. echt spannnend hoor. ik kan morgen ook naar een orthomanueel arts, daar ga ik altijd naar toe als ik last heb van mn rug, kijken of de rugklachten van de zwangerschap komen. groetjes marlin
dat is inderdaad spannend maar wel fijn dat je al voor een echo mag komen ik begin ook al af te tellen nog 2 en een halve week.... we gaan er gewoon vanuit dat het goed zit toch?