Buikpijn!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bd81, Jun 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Zo heb sinds 2,5 dag echt mega buikpijn. Zit rond mijn ei (denk ik), maar kunnen deze klachten echt 2,5 dag duren?
    Ben ook misselijk, duizelig en hoofdpijn.
    Echt een brak gevoel. Heb dit in de vorige 2 rondes echt nog niet gehad.
    Herkent iemand deze klachten? (laten we hopen dat het een goed teken is, maar lijkt me nogal erg vroeg ;) )

2. Krissa

Krissa Bekend lid

May 16, 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi BD81,

Of dit normaal is kan ik niet zeggen.
    Wel kan ik zeggen dat ik afgelopen maandag zo een giga buikpijn heb gehad dat ik niet eens meer rechtop kon zitten of staan en dit in de afgelopen 2 dagen langsaam is weg gezakt.

Bij mij zou het theoretisch niet de eisprong kunnen zijn, maar mijn test was vandaag negatief en nog geen duivels te bekennen. Of weer een onverwachts lange cyclus en pas mijn ei gehad, of wat anders.

Denk dat we beide moeten afwachten.

Wat ik je met dit vrij lange verhaal in ieder geval wil laten weten dat je niet de enige bent die daar last van heeft/heeft gehad. Wat het is helaas.

In ieder geval veel succes en ik zou met niet te druk maken, mocht het langer aanhouden, dan zou ik toch naar de huisarts gaan.

Groetjes,
    Krissa

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    JEe meid, vervelend en spannend tegelijk, ik had dit een week lang en helaas niets aan de hand, maar wie weet. Ik duim voor je!

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ja wat het is geen idee.... maar vervelend is het wel :(
    Wel raar dat ik het de vorige 2 rondes niet heb gehad, maar heb inmiddels wel begrepen dat je lichaam rare dingen kan doen!

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb ook al 3 dagen buikpijn. Zit vandaag op dag 17
    Persona geeft nog geen ei aan, maar zal niet lang meer duren denk ik (hoop ik ;) )

6. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik had vorige maand zoiezo heel veel buikpijn, tot dag 22 toen was het mega erg. Ik dacht toen, nou misschien nu mijn ei? Had daarna geen buikpijn meer. Nu had ik al een paar dagen licht buikpijn en toen weer een dag mega veel pijn(aan mijn linkerkant), die dag teste mijn ovu-test ook positief.Volgende dag geen pijn meer.... Dus ik heb heeele erge pijn rond mijn eisprong dus. Was dus eergister, 2 dagen voor mijn eisprong die ik volgens de banner moet hebben.....
    bar

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Misschien heb je gewoon een griepvirusje onder de leden? Vooral omdat je zegt misselijk en duizelig te zijn en hoofdpijn hebt... en die buikpijn, kan een licht buikgriepje zijn...?

Het kan natuurlijk je eitje zijn... dat de buikpijn wat langer duurt zou ook kunnen...

8. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja er gaat ook buikgriep rond ....

hoop natuurlijk op goed nieuws!

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Nou voel me vandaag gelukkig wel beter.
    Kon gisteren mijn eten niet lang binnen houden. Na een half uur zat ik weer op de wc...ppfff buikkramp! Maar voor de rest niet ziek ofzo.
    Gaat nu weer wat beter. Nog steeds wel ongi pijn, maar een stuk minder gelukkig!

10. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Buikgriepje dus!

Share This Page