Dag dames! Ik heb een vraagje, hebben jullie wel eens meegemaakt dat weeën beginnen en dan ineens weer ophouden? In ons geval begonnen de weeën op zondag ochtend rond 10:00. Deze hebben aanhouden tot maandagmiddag 15:30. De weeën kwamen om de 4 a 5 minuten en duurden rond de 40-50 seconden gemiddeld. Toen de verloskundige langs kwam op zondagavond, zei zij dat ze verwacht dat de weeën zouden doorzetten en we maandagochtend waarschijnlijk naar het ziekenhuis zouden moeten. Tijdens de controle bleek dat de baarmoedermond al verweekt was, maar dat er nog geen ontsluiting was. Maandagochtend waren de weeën al veel minder heftig en zijn dus na 15:30 gestopt. Wij vragen ons af hoe lang het kan duren voordat de weeën weer beginnen, is dit een kwestie van uren/dagen of weken? Met vriendelijke groet, Man van WanneBeMommy.
Oooow, balen! Voor zover ik ervaringen heb gelezen kan het zo weer beginnen, maar kan het ook nog weken duren. flauw he...
Dat is zuur! Je lichaam eerst kei hard laten werken voor de bmm en er dan mee stoppen Pfff bittere kluif!
was meer een grapje maar sap aan het einde wil je dat niet horen, ik heb 8 weken lang voorweeen gehad en op den duur liep ik rond met 5 cm ontsluiting en toen hebben ze maar mijn vliezen gebroken. Ik denk dat je gewoon een sessie flinke voorweeen hebt gehad maar ze waren wel goed regelmatig dus er is hoop, duurt nooit superlang meer... Misschien als je hiervan ontsluiting krijgt kunnen ze wat helpen door te strippen e.d.??
Wat grappig dat de man van wannabe dit heeft gepost ik heb geen flauw idee, kan alle kanten op idd maar hopelijk kan er gestript worden oid? Succes jullie 2!
Van harte! Bij mij begonnen de weeen met precies 37 weken en toen verloor ik ook de slijmprop. Maar ik ben bevallen bij 40+3. Ik denk wel dat het wat ontsluiting heeft veroorzaakt want ik had met 4 uur volledige ontsluiting dus waarschijnlijk heeft het wel geholpen.