Hoi allemaal, ik ben in de 5e week van mijn eerste zwangerschap... Sinds 2 weken heb ik een gloeiende, brandende pijn op de borst... (dus geen gevoelige borsten, maar echt de borstkas die pijn doet) Echt heel irritant, word er echt gek van. Ik ben al bij de HA geweest omdat ik nogal veel last van stress heb gehad een tijd terug, dit was toen een van de stressklachten, maar dit hield niet zolang aan. Mijn bloeddruk en hartslag waren in orde en er is eigenlijk geen reden tot erge stress? Herkent iemand deze pijn? Kan het wellicht toch met de zwangerschap te maken hebben? Bedankt alvast voor jullie reacties
Ik ken het.. Bij mij bleek het een geblokkeerde spier in mijn nek te zijn, die doortrok naar mijn borst. Ben zelfs met de ambu afgevoerd omdat ze dachten dat ik een hartaanval of beroerte kreeg zo`n pijn. Kroop echt over de grond, voelde me ook echt ellendig Uiteindelijk 5x fysio en was in orde.
Dat zijn twee uitlopende opties....hihi. Toen ik 2 jaar terug erge stress heb gehad (wat uitliep op een angststoornis) dachten ze ook eerst dat die pijn op de borst door brandend maagzuur kwam maar pillen hielpen niet en ik heb zelfs een endoscopie gehad, mijn slokdarm was helemaal schoon! Ik vrees stiekem eigenlijk dat ik erge last van stress heb (weet alleen niet waarom??) en dat dit kwaad kan voor mijn baby....
Dat kwam dus bij mij ook van de stress heb toen voor mezelf uitgemaakt wat ik belangrijker vond, de dingen die stress gaven of mijn kind. Ben een weekje van het werk thuisgebleven en daarna voelde ik me stukken beter. Ik deed 105 dingen tegelijk op dat moment buiten aan mezelf denken.
Gelukkig kon jij dat dan gemakkelijk van je afzetten Bambi...want ik heb echt daadwerkelijk geen idee waarover ik stress heb?? Ja, over de zwangerschap misschien?? En vorige week heb ik me echt druk gemaakt om het druk maken, maar dat zou toch onderhand moeten slijten zou je denken.... Zolang ik druk bezig ben gaat het redelijk, maar zodra ik in de auto stap, thuis ben of een rustig moment heb dan is de pijn direct terug...
Ik had het ook vooral savonds in bed Ik zou het gewoon even aan de HA vragen, beter dat je alles gevraagd heb dan dat je de hele tijd het gevoel hebt dood te gaan.
Hihi ja dood gaan is geen optie de ha is op de hoogte maar weet ook dat t stress is, alleen hoe kom ik eraf he