Mijn FA heeft mij geadviseerd, in het kader van het beleid van het Medisch Centrum Haaglanden, deel te nemen aan de "Obesitas & Fertiliteitsgroep" bij PsyQ. Wie is hier bekend mee? Ervaringen?
ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel veel succes wensen. het lijkt me echt zwaar kl*te als je door zoiets minder vruchtbaar bent. ik heb zelf een bmi van 32 en was altijd bang dat ik hetzelfde probleem zou hebben, maar ik heb blijkbaar veel geluk gehad. hopelijk ben je snel zwanger!
Wist niet dat ze zo'n groep hadden, maar dat is wel interessant. Heb alleen ervaring met PsyQ via mijn vriend. Hij is daar geweest vanwege zijn ADD en nu vanwege n angststoornis. Vriendin vanwege vergaande smetvrees. Begeleiding vond ik er erg goed. Succes; ik ben erg benieuwd hoe nu verder. Ben zelf wel te zwaar, maar probeer zelf af te vallen. (BMI 29) X
Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik was voor mijn zoontje ook te zwaar 120kilo heb 2x in 1 jaar een eisprong gehad had toen wel het geluk dat ik bij allebei zw was maar ook weer de pech dat het allebei een mk werd. Toen ben ik 25 kilo afgevallen en mijn cyclus kwam weer goed opgang en na 3x ongie was ik weer zw van mijn zoontje. Daar ben ik 35 kilo bij aangkomen. Bij de 2e wilde ik eerst even afvallen dus alle kilo's kwijt al meer dan ik was aangekomen en toen het spiraal eruit en ik was gelijk zw helaas is dat ook weer een mk geworden. Ik was toen alweer 10 kilo aangekomen. door omstandig heden ben ik nog meer aangekomen en is het nu al weer een rommeltje volgens mij met mijn cyclus. Morgen gaan we weer lijnen. Maar interessant en ik hoop dat je er wat wijzer van wordt.