Als ik iets gedaan heb zoals boodschappen doen of huishouden, heb ik kort daarna pijn in mijn onderbuik..... Soort trekkende/drukkende pijn iemand enig idee wat dit is. Heb dit in mijn vorige zwangerschappen niet gehad Groetjes mij
Ik lees veel dat dit te maken heeft met een groeiende baarmoeder... Volgens mij niet iets om je zorgen over te maken.
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap Volgens mij is het bandenpijn.... had ik vanaf 6 weken al kan pijnlijk zijn maar komt omdat je baarmoeder groter wordt en dat je spieren etc weker worden...
Ja die trekkende pijn naar de zijkanten heb ik dus sinds vrijdag. Ben heel benieuwd of het mn darmen zijn of toch ook een wondertje zoals bij jou. Ik laat het zeker even weten!
Ik ken het gevoel, voornamelijk als ik moet bukken of als ik naar het kleinste kamertje in huis moet... Is bij mij als spierpijn in de onderbuik... Zal er wel bij horen... heb ik toch nog 'iets' verder nergens last van!
Herkenbaar, het is bandenpijn volgens mijn vk. Ik heb het nu al met nog maar 8 weken, het is vaak in het begin zo en aan het einde van de zwangerschap weer. Goed om je houding denken
Ik herken het ook als ik te veel heb gedaan krijg ik er last van en is erg pijnlijk. Me gynaecoloog vertelde mij dat het banden pijn is. Als ik er last van krijg neem ik ff een rust moment en dat werkt goed. Groetjes
halloo, ik zal me even voorstellen. ik ben Miah, 34 jaar en moeder van 2 jongens 14 en 6 jaar. Nou heb ik een vraagje ik ben al een lange tijd niet meer aan de pil en heb omgang gehad met mijn vriend. (onveilig) Nu heb ik op deze site mijn ovulatie berekend en zag dat ik in mijn gevaarlijkste periode heb gevreeen. ik heb trekkende pijn in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden,(terwijl ik het pas 11 augustus moet worden) heb af en toe misselijkheid vlagen, en van die warmte aanvallen, ik krijg het ineens heel warm in mijn gezicht en zo. ben eigenlijk best bang dat ik zwanger ben want eerlijk gezegd heb ik er niet op gerekend maar het is wel welkom mocht het toch zo zijn. ben erg ongeduldig om tot zaterdag te wachten, weet of heeft iemand deze verschijnselen ook? hellpppp