Misselijkheid en eten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Eliseb82, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Kan iemand mij uitleggen waarom ik me zoveel beter voel als ik eenmaal een broodje heb gegeten als ik misselijk ben? Zodra ik iets eet voel ik me beter, maar 1 a 2 uur later begint de misselijkheid weer.. Ik kan moeilijk de hele dag broodjes eten:D dus probeer ik tussendoor fruit of liga's te eten..maar vaak ik dat niet "solide" genoeg om de misselijkheid weg te nemen.

Wie herkent dit? En kan iemand mij dit uiteggen?

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Heel herkenbaar. De afgelopen dagen steeds al een beetje een naar gevoel en vandaag sloeg voor het eerst de echte misselijkheid toe.
    Ik was aan het werk, en kan sommige luchtjes ( ben verpleegkundige) echt niet meer aan... Dus rennen naar de wc...
    Thee met suiker, ontbijtkoek, en in plaats van in 1 keer 4 broodjes dit verdelen over de dag. Dus de hele dag door gegeten. Dit ging redelijk...

Om de een of andere reden heb je honger en ben je kotsmisselijk tegelijk he?! Het is heel anders dan de 'gewone' misselijkheid bij griep of zo.
    Sterkte meis, je weet waar je het voor doet! :D

3. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de huisarts net gebeld, en ik krijg een recept. Ik ben er eerijk gezegd helemaal klaar mee, kan niet functioneren op deze manier! Ik laat je weten of het gaat helpen..vanavond langs de apotheek.

Jij ook veel succes!

4. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ik heb hetzelfde,maar mijn vk gaf mij de tip om om de twee uur iets te eten zodat je maag bezig blijft bij mij werkt het goed ben met vlagen nog wel extra misselijk,maar het ergste is er vanaf..

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik heb het ook, ik eet dus wel de hele dag, vaak pak ik een cracker ofzo, dat helpt bij mij ook goed....

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb vandaag de wasa crackers met appelstroop uitgevonden! Heerlijk! Heb al een half pak op :D.
    Ben minder misselijk dan gister, maar heb ook vrij dus kan even rustig aan doen als ik me niet lekker voel.
    Hebben jullie ook meer last van misselijkheid als je druk bent?

Deel Deze Pagina