Ik heb vandaag mijn nod maar nu heb ik last van een trekende pijn in mijn linker bovenbeen en lies af en toe ook lichte steekjes in mijn buik zou de ongi dan toch komen ben wel al drie dagen vaak misselijk na wat eten na inspanning of soms ook zomaar wie herkend dit en weet wat het is
meis dat is moeilijk te zeggen die pijntjes kunnen van alles zijn je zult moeten wachten tot je komen of juist niet hopelijk blijven ze weg voor je succes
dank jullie wel voor het antwoord dacht vanmorgen iets te voelen van kramp maar moets gewoon naar de wc zeg maar ik hou jullie op de hoogte
spannend meissie ...ik duim voor je ..heb hier al wel meer gehoort over steekjes dus wie weet greetz asjuh
Spannend hoor. Kan inderdaad van alles zijn. Je bent nu gewoon extra gefocust op wat je allemaal in je lijf voelt. Helaas kun je maar een ding doen en dat is afwachten. Groetjes Vera
ja vera je hebt volkomen gelijk afwachten is het enige wat ik kan doen nog steeds niks geen krampies helemaal niks alleen misselijk nogsteeds lichte hoofdpijn en dat was het toch echt
ooh pammy, spannend he meis! ik heb vandaag ook mijn NOD....en heb m al omgedoopt tot "kijk om het uur in mijn onderbroek"-dag ipv bevreidingsdag... ben zo benieuwd of het deze keer na zo lang wachten dan eindelijk gelukt is..... veel sterkte vandaag! liefs elfje
Hoi Elfje, Suc-6 vandaag, ik hoop voor je dat de rode duivels uitblijven. Bij mij vanochtend negatief getest, hoop dat ik gauw ongi wordt voel me net een opgeblazen kikker! Ben nog maar met de 1e ronde bezig hoor maar raak nu al gefrustreerd omdat ik niet ongi wordt! Liefs Miranda
hoi miranda! ik kan me voorstellen hoe je je voelt.... wanneer je maar niet ongesteld wordt lijkt het net of je meer vocht vast houdt.... ik ben na het stoppen met de pil in 2004 heel lang niet ongesteld geweest, en dat voelde heel rot.. hopelijk word je snel ongesteld, of heb je natuurlijk een positieve test! liefs elfje
Pammy ik had wel hoofdpijn en was ook misselijk toen ik zwanger was. Spannend zeg !!! Wanneer ga je testen ?
oh jeetje klinkt allemaal zo goed voel me buiten het misselijk zijn heel erg goed heb er vandaag ook een nichtje bij gekregen
oh en wanneer ik ga testen denk zondag ofzo voel hele lichte krampjes heel licht en heel soms maar soms is het ook een teke dat ik moet >>>>