hallo meiden, wie kan mij helpen. ik heb gister getest met predictor. die kan je 4 dagen voor de verwachte menstruatie kan uitvoeren en die gaf een heel, maar dan ook een heel licht streepje aan. nu voel ik me onzeker en weet niet of ik blij mag zijn of niet. ik heb trouwens in juli een miskraam gehad, maar daar kan het niet meer van zijn. (had daarna ook een paar keer getest.) ik zal over een paar dagen weer moeten testen om het zeker te weten. heeft er iemand een positieve ervaring mee? mvg zoetje
Ik heb heel veel negatieve verhalen gehoord over de nieuwe gevoelige test van Predictor. Sommigen schijnen een licht streepje te hebben, terwijl ze niet zwanger zijn. Ik zou nog eens met een ander merk testen, bijvoorbeeld die van Kruidvat (twee voor 5). Succes!
oh, bedankt voor de snelle reactie. ik baal er wel erg van. ik heb nu nachtdienst, dus kan pas in de middag een nieuwe test halen. nou nu is het dus echt afwachten mvg zoetje
nou, ik denk dat ik mijn antwoord al heb. volgens mij niet zwanger dus. ik ben net naar de wc geweest en zag dat ik een lichte bloeding heb gehad. helaas uit ervaring weet ik dat dat niet goed is. ik bel morgen predictor op om toch te kklagen over hun valse positieve testen. het zou verboden moeten worden dat om dit product in de schappen te laten liggen. het is en blijft wel een teleurstelling. zoetje
Ik geef je groot gelijk meis, het brengt zoveel vrouwen in onzekerheid en het is bij hun idd wel heel vaak. Hoop dat je snel zwanger mag zijn. sterkte.
Zou je niet eerst voor de zekerheid nog een ander testje doen voordat je gaat klagen? Misschien heeft er wel iets gezeten maar is het toch mis gegaan? Ik denk dat je zelf ook een beetje de gok neemt door vóór je NOD te testen...
ik heb ook negatieve ervaring met predictor helaas . ik was nog nooit overtijd geweest maar vorige maand wel maar een test gedaan een vaag streepje idereen riep ja je bent zwanger ik geloofde het niet na 11 jaar zeker in eens op de gewone weg nou mooi niet dus ik werd flink ongi . bij mij komt die test er niet meer in. ik moet morgen weer ongi worden ik wacht nu wel wat langer
Klagen bij Predictor heeft geen zin. Die zeggen dan dat er wel een bevruchting is geweest (daardoor is de test licht posi), maar geen innesteling, zodat je toch ongi word. Echter vergeet Predictor 1 ding ........ Hcg word pas aangemaakt NA de innesteling !!!!! Dus wat zij roepen is kinklare onzin !! Het zijn gewoon k..t- testen!!!