Ik weet niet waar ik het anders neer moet zetten dus doe het maar hier.. Woensdag kreeg ik steekjes in mn onderbuik en sinds woensdag avond doen mijn borsten echt zeer. Eerst waren het alleen de tepels die super gevoelig waren maar nu doen ze echt pijn.. Het voelt ook alsof mn borsten dikker/steviger zijn.. alsof mn melkklieren harder zijn zeg maar.. Ik voel constant druk en als ik er ook maar zachtjes aan kom dan doet het gewoon zeer.. Ik ben aan de pil.. En moet nog tot volgende week zondag met deze strip.. Weten jullie wat dit is/ kan zijn? Thanks!
T kan 2 dingen betekenen...of je ongi die er aan komt of je bent zwanger?! Ik heb PMS en heb altijd last m'n borsten :S wat ik vroeger ook niet had hoor...ik zit nu weer bijna aan m'n NOD dus ik moet nog geduld hebben!! Ik heb nu ook weer gevoelige borsten maar in mindere mate....weet dus nog niet wat dit betekent... T kan zijn dat je och ondanks de pil n innesteling gehad hebt en dat je maa toch zwanger bent?! Mja helaas kan er alleen n testje voor je je vraag beantwoorden...maar ben je ook van plan om zwanger te raken of is t totaal niet gepland?! Een vriendin van me is na 3 maand stoppen met de pil al zwanger geraakt dus t kan heel snel... Ik moet zeggen ik heb toen ik jong was en nog aan de pil was een miskraam gehad dus t kan wel!! Ik ben benieuwd meis!! Ik hoop dat je er wat aan hebt!! Succes
Allereerst bedankt voor je reactie!! Ik moet nog meer dan een week pil, ik dacht eerst dat het door de eisprong was. Gisteravond een teat gedaan en deze was negatief. M'n borsten zijn nu iets minder gevoelig, alleen pijn als ik er op druk zeg maar.. Ik wacht anders tot m'n einde van de strip en test opnieuw.. Ik wil best graag in verwachting raken alleen mijn partner wil nog even wachten, wat we ook braaf doen maar als het gebeurd dan gebeurd het..
Ik heb t zelfde hoor dat ze gewoon gevoelig zijn en alleen pijn doen als ik erop druk!! Maar denk dat t game over is hiero en wacht op m'n ongi nu....ik ben benieuwd hoe t bij jou gaat!! Wanneer zou je weer ongi moeten worden?!