borsten al aardig gegroeid en 5 weken zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door smiley3, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hallo

Bij me vorige zw schap had ik het pas later vanaf 12 weken denk ik dat ze wat groeide mischien cupmaat groter
    nu zijn ze al niet groot:D maar ze zijn al aardig voller en groter

Nu is me rechter kleiner als linker maar de rechter heb een inhaalslag gemaakt zou je zeggen

Kan dat al zo vroeg in de zwangerschap of verbeeld ik het me
    wel zijn ze heeeeeeeeeeeeeeel gevoelig gevoeliger als in me vorige zw schap

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Mijn BH's zitten ook al wat strakjes hoor;) En de te grote bh die ik vorig jaar per ongeluk had gekocht, past nu perfect!
    Iedere zwangerschap verschilt gewoon.

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    merk in die zin wel degelijk het verschil met vorige zw schap en nu en zeker omdat het als snel is.

Draag dan liefst sport bh zitten wat fijner maar merk toch ook dat het drukt..vooral met lopen voel je het goed

komt toch je te grote bh van pas hihi

4. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Tja. Ze zeggen toch wel eens dat je buik bij je tweede zwangerschap sneller groeit enzo? Misschien geld dat bij jou ook wel voor je borsten ;)

Nou heb ik van mezelf maar een kleine B. Dus met lopen merk ik dat niet echt. Maar wel als het kindje van mn vriend ineens op me klimt en daarbij op mn borst steunt, ik schreeuw het dan nog net niet uit! :p
    Die bh had ik stiekem achter in de kast gelegd, in de hoop dat hij idd nog van pas zou komen als het zo ver was!

5. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    oh zo herkenbaar.. ik ben in die 8 weekjes van een 80C naar een 95D gegaan en gisteren maar even mezelf laten opmeten en nieuwe bh's gekocht...

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    nou vorige zw scap een heeeeeeel bescheiden buikkie gehad
    dus het kan maar zo...stiekem hoop ik van niet want dan gaat de buik in de weg zitten haha

heb dus ook kleine B maar is wel erg vervelend naja vervelend met lopen is het echt gevoelig ze schudden niet haha

maar met aanraking of bukken wel.

we zullen het zien

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zo dat is snel en veel hoop dat ze voor jou niet hele zw schap doorgroeien:D

8. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Ik hoop met je mee, ik vind ze nu al veeeeel te groot! Mijn vriend is het daar overigens niet mee eens :)

Deel Deze Pagina