MvM test erg licht.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zena, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Hoe lang precies weet ik niet, want ik ben 9 maart ongesteld geweest. Die dag was mn zw.test negatief. Maar nu heb ik dus zondag positief getest, eerst met sensitest en later nog met cb digitaal. Ik vermoed dat ik een week of 6 ben vandaag, aangezien ik 22 februari een positieve ovulatietest heb gehad.
    Nu is vandaag moeders voor moeders geweest. Het duurde even voor de tets op kwam en ook al is de teststreep duidelijk aanwezig, zij vond hem voor 6 weken erg vaag. Ik heb het al eerder gehad, toen kreeg ik een miskraam. DIe test was nog wel vager, maar goed. Dit was al mijn tweede miskraam.
    Ik ben nu dus weer behoorlijk ongerust. Als ik naar mn geboel luister, denk ik het kán niet weer misgaan. Dit voelt gewoon goed. De digitale cb zegt ook gewoon zwanger. En vrijdag krijg ik al een echo.
    Maar ik wil nu toch graag even gerustgesteld worden. Mensen die dit ook hebben meegemaakt?

2. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Vervelend dat de test niet knalpositief was.

Mij bij is mvm al geweest toen ik nog geen 5 weken zwanger was, volgens de gyn (ben namelijk week minder ver als gedacht, echo vorige week zei namelijk 6 weken en goed kloppend hartje). Bij mij was die wel knalpositief maar wel met ochtendurine.

Met wat voor urine heb je getest? I.i.g. succes met de echo!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Mijn MvM bleek ook lichter te zijn dan verwacht. Bij mij kwam het doordat de urine al een paar uur oud was (en te warm bewaard) en schijnbaar vervliegt het HCG. Ik heb direct de volgende ochtend een echo gehad en er is bloed geprikt. De echo was goed en het HCG in mijn bloed had ongeveer een waarde van rond de 130.000. Heel erg hoog dus! Met dezelfde oude urine heb ik ook een kruitvattest gedaan en deze was ook vaag. Vervolgens een nieuwe test met verse urine en het streepje kon niet duidelijker. Ik weet niet hoe lang je de urine bewaard hebt, maar dit zou een oorzaak kunnen zijn?

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    De test van MvM heeft ook meer HCG nodig dan andere testen zoals bijvoorbeeld CB digitaal. Dus het kan goed zijn dat het wat lichter is hoor. Probeer er niet al te veel over in te zitten, het hoeft niks te betekenen he?
    Hoop dat je vrijdag een goede echo hebt!

5. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    vervelend dat het geen knal test was... nu wachten tot de echo en dan lekker genieten van de kleine in beeld...

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Je hebt afgelopen zondag positief getest? Misschien dat je toch korter zwanger bent hoor... Ik testte al 4 dagen voor NOD positief, en jij op je NOD nog niet. Ik ga voor je duimen!

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Edankt voor jullie reacties meiden.
    Trees, de urine was wel paar uur oud, maar stond inde koelkast, dat was goed volgens de instructrice.
    Korter zwanger, zeg nooit nooit, maar eigenlijk kan het niet. Heb nl op 22 feb een positieve ovuteste gehad, op 9 maart een negatieve zwangerschapstest en ongesteld nu dus de 21 e positief getest. Is dus sowieso beetje vreemd verhaal.
    Maar net zon tst met zwangerschapsindicator gedaan en dIe zegt 1-2 wk, dus 3-4 wk zwanger en dat kan eigenlijk niet, dus ik denk toch dat tvweer mis is.

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik hoop dat het niet weer mis is.
    misschien een klein beetje hoop. de test van mvm was hier bijna onzichtbaar. je zag wel een streep maar hij knalde er niet echt van af zeg maar en mijn zoon is toch echt al bijna een half jaar oud

9. Trees

Trees Niet meer actief

Zena ik hoop ondanks alles dat deze zwangerschap toch goed mag gaan. Veel succes vrijdag met de echo en hopenlijk dat je net zoals ik een vage test hebt door te oude urine (volgens mijn instructrice was het geen probleem om urine te bewaren, maar dat bleek hier dus wel).

Deel Deze Pagina