Bezoek verloskundige

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Frummeltje, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummeltje

    27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut
    Hallo allemaal,
    Wij zijn afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest voor een tussenbezoekje. Omdat ik in Nijmegen onder controle moet blijven i.v.m. eerdere trombose, kan ik niet bij de verloskundige onder controle. Maar ik heb bij de twee bevallingen van mijn eerste 2 kindjes dezelfde verloskundige gehad, en nu heb ik gevraagd of zij ook bij deze bevalling wil zijn ook al is die in Nijmegen in het ziekenhuis. Ze heeft toegezegd te zullen proberen erbij te zijn, dus daar zijn we heel blij mee. Maar aangezien ze bij de bevalling wil zijn vind ze het ook fijn om tijdens de zwangerschap ook af en toe een controle te doen zodat ze weet hoe of wat, dus vandaar zijn we vorige week bij haar geweest. Alles was prima. Ons Frummeltje is weer goed gegroeid en is nu bijna 5 cm. En we hebben armpjes en beentjes gezien en het hartje horen kloppen. Weer heel erg bijzonder om te horen hoor! En als klap op de vuurpijl heb ik ons Frummeltje vrijdagavond voor het eerst gevoeld. En dat al met 11 weken en 1 dag. Dus ook dat is weer heel bijzonder. Nou, hier laat ik het weer even bij en ik hoop dat het bij de anderen net zo goed gaat als bij ons. Groetjes van de ouders van Frummeltje.
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ten eerste, van harte met jullie zwangerschap, geniet er van! Maar is 11 weken niet erg vroeg? Dan is de kleine zo klein dat je m eigenlijk nog niet kunt voelen.. :oops:
     
  3. Frummeltje

    27 apr 2007
    35
    0
    0
    mama
    Elst Ut
    Hoi hoi, dank voor je felicitatie. En 11 weken is inderdaad vroeg, maar mijn eerste kindje voelde ik met 12 weken, mijn tweede kindje met 11 weken en 3 dagen en dit kleintje dus met 11 weken en 1 dag. En na vorige week vrijdag voel ik het dus echt elke dag. Maar ik heb een hele dunne buikwand en dan komt het vaker voor dat je het kindje zo vroeg voelt. Verder gaat alles prima hier. Groetjes van de papa en mama van Frummeltje.
     

Deel Deze Pagina