Trekkerig gevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babbona, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    #1 Babbona, 5 aug 2013
    Laatst bewerkt: 5 aug 2013
    Hallo meiden,

Ik heb sinds een paar dagen een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, eerst paar keer per dag. Vanochtend een aantal keren keer vlak achter elkaar, trekkerig gevoel, onderbuik heel hard en na een paar seconden gaat het weer weg. Is dit nu harde buiken? Dat is toch een beetje vroeg, ben nu 19weken. Of bandenpijn?

Hebben meer meiden hier last van?

2. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ik zelf heb contstante pijn in de onderbuik. Een beetje dat trekkerige gevoel en een steen harde buik van tijd tot tijd. Hoogst waarschijnlijk gaat het om bandenpijn maar ik zou toch even de vk bellen voor de zekerheid!

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik heb precies hetzelfde. Net nog de vk van het zh aan de telefoon gehad. Dit zijn idd harde buiken en die kunnen gepaard gaan met bandenpijn. Harde buiken zijn oefeningen voor de baarmoeder om zich klaar te maken voor de bevalling.
    Ik heb ze ook vrij vaak op een dag in rust en beweeg modus. Doe al zo rustig mogelijk aan.
    Zolang ze niet om de 3 min komen en lang aanhouden en er geen regelmaat in komt is het niet erg zei ze. Is vaak alleen maar een teken dat je teveel doet.
    Bellen kan altijd :)

Ik ben trouwens ook 19+1

4. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Wat toevallig Sadieraven! Leuk! :D

Het is nu al een tijdje rustig in mijn buik, vanochtend inderdaad even gesport en daarna gefietst naar mijn werk dus misschien dat ik daarom er even veel last van had.
    Sinds een paar dagen is ze ook flink in beweging(wat ik goed voel) dus er is in een keer zo veel aan de hand daar beneden!:D

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dat zal dus best daar vandaan kunnen komen, ik sport al een hele tijd niet meer vanwege mijn buik. Mijn buikspieren zijn altijd al heel erg stevig geweest dus dat is extra veel loslaten voor ze haha :D
    Miss wat kalmer aan gaan sporten denk wel dat het dan helpt :)

Deel Deze Pagina