App om je cyclus bij te houden

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door EvaMaria, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvaMaria

EvaMaria Lid

13 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb een app gedownload uit de android market, P Tracker. Hier kan je je cyclus in bijhouden. Maar het lukt me niet. Ik ben niet stipt regelmatig. Ik wil dus graag zelf mijn eisprong erin kunnen zeggen en mijn menstruatie. Ook zou ik graag mijn cyclus willen invoeren vanaf ergens vorig jaar. Hij lijkt als begindatum perse vandaag te willen aanhouden.

Dus, kent iemand deze app en kun je mij vertellen wat ik fout doe? Of weet iemand een andere handige app? Dat zou ik heel fijn vinden. Dank je wel.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb een app die heet WomanLog. Alleen heb ik wel een Android telefoon, dus weet niet of die ook voor Iphone te krijgen is. Hij is wel makkelijk in gebruik. Je kunt er je periode in zetten, je tempgegevens, baarmoederhalsslijm en stemmingen en ook wanneer je seks hebt gehad.

Ik denk dus wel handig als je zwanger wilt worden. Ik gebruik hem alleen om mijn menstruatie bij te houden, zodat ik weet wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden, niet om zwanger te worden.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als p tracker ook op de iphone kan, dan is het een simpele app en kun je het zelf invoeren. Hij gaf de vruchtbare periode elke keer pas aan als de cyclus echt was afgesloten trouwens. Ik heb wel de betaalde versie, niet de gratis versie. Misschien dat dat scheelt.

Ik vind overigens de app van fertility friend beter, veel uitgebreider. Je moet je alleen wel even aanmelden via de website. Ik ben inmiddels gestopt met p tracker daarom.

succes.

4. EvaMaria

EvaMaria Lid

13 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen iphone hoor. :)
    Ik heb ook de P tracker (nog niet betaald, want dan moet ik eerst weten of het goed werkt, anders is t jammer), maar mij lukt het dus niet om mijn cyclus op de juiste manier in te krijgen.
    Ik heb 3 januari een eerste dag gehad, 3 februari, en moet nu testen rond 5 maart. Telkens keurig 15 dagen vanaf ovulatie tot aan eisprong. Die data kan ik wel ingeven, maar hij geeft nu aan dat ik morgen met een menstruatie moet beginnen, en hoe je het ook wendt of keert... dat slaat nergens op :)

Maar fertility friend en womanlog kan ik dus nog even gaan bekijken

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Womanlog heb ik ook. Lekker simpel en doet precies wat t moet doen.

6. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ook die van Fertility Friend. Werkt prima! Volgens mij kun je ook met terugwerkende kracht gegevens invoeren. Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik ga ervan uit dat het kan.

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb Period Tracker, is dat dezelfde als jullie? Hij heeft een bloemetje als icoontje. Ik kan daar invullen of ik een vaste cyclus wil of het gemiddelde van wat ik tot nu toe heb ingevuld. En er zit gewoon een kalender in waar je alles kan invullen, ook met terugwerkende kracht.

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bij fertilityfriend kun je achteraf invoeren. Ik gebruik zelf ook FF en ben er erg tevreden over.

Deel Deze Pagina