Het lijkt alsof er eenecht een streepje wil komen te staan. Als je over twee dagen nog eens test dan zou er een duidelijk tweede streep moeten komen te staan. Succes xxxx joyce
Binnen 1 minuut stond er al een licht 2e streepje, maar toen ik na een half uur keek en als ik nu kijk, is dat streepje duidelijker dan toen die er binnen 1 minuut was.
Probeer over 2 dagen nog eens..... Ik heb zulke streepjes gehad tijdens me eisprong toen was ik verbaasd een zwtest positief heel licht..
Vanmorgen dezelfde test gedaan, niks te zien. Nou las ik net een ander topic van, smorgens negatief smiddags positief. Zou dat bij mij ook kunnen? Ik moet wel zeggen dat ik gister avond echt zo veel dorst had, heb gister avond nog 3 wicky's opgedronken en vanacht werd ik een paar keer wakker en heb ik fanta gedronken. Zou het mischien daarmee te maken kunnen hebben? Ga zowieso vanmiddag nog even langs het kruidvat de 2v5 halen.
Ik vind het zoo spannend. Zit te wachten tot mn mannetje wakker word.. Moet zometeen weer even me nagels laten doen, en dan ga ik meteen naar het kruidvat testjes halen. Vind het toch altijd wel weer spannend met dat testen.
Ik lijk echt wel licht iets te zien. Maar als ik even mee denk, je zei dat je 14 en 15 februari wat roze verlies had toch? Corrigeer me als ik het niet goed begrepen heb. Dat zou de innesteling kunnen zijn geweest. Dan kan het nu nog wat vroeg zijn om helemaal een duidelijke test te krijgen. Misschien dat ie daarom wat licht is. Maar op beide testjes zie ik wel licht iets. Over 2 a 3 dagen nog is proberen. Duimen draaien hier. Ik hoop het voor je.
Dan denk ik dat je toch niet meer zwanger bent. Misschien heeft er toch even iets gezeten is hewt helaas verkeerd gegaan
Ben me nagels ook aan het opvreten hier maar die test van jou was heel dun dus maar wel roze? tis idd moeilijk te zien op de foto...
maar wel dus binnen 5 min.. Heb net toch getest en heb het in het vage testen topic geplaatst net weer 'positief' Die van vanochtend heb ik ook nog geplaatst. Waneer had jij je NOD? Ik heb ook rond 2-5 mijn ei gehad want die voel ik heel duidelijk elke maand en heb een cyclus van 27 dagen.. Hoop voor ons dat het pas laat is ingenesteld ofwatdanook..
Ik weet niet wanneer m'n nod is ik zit ergens midden in een cyclus. Hen net een etos test gedaan en daar is wel een 2 e streep maar een blauwe penstreep Grrrr heb ik dat weer heb het wel met heeeel weinig urine gedaan ( ik kon weer niet wachten)
Waaaaaaa ik word gek net nog 1 etos gedaan en een weer lichte streeP wel licht blauw ik ga strax een foto posten loop nu ff buiten
Hier s de foto. Bovenste stick is van vanmiddag met weinig urine en die andere van net ff geleden. Die gewone test is hetzelfe als die onderste stick. Direct kwam er een streepje zoals je ziet, en daarna toen ik hem open maakte zag je die licht blauwe streepje
Dat kan ik je echt niet vertellen Evira. Ik voel nooit een eisprong dus weet ook niet wanneer ik die heb. Ik heb denk ik tussen 2 en 6 feb een positieve ovu test gehad. op 31 januari had k last van veel witte afscheiding. Dus ik weet het echt niet. zou mischien ook wel kunnen hoor. maar aangezien ik 7 dagen geleden rozebruin verlies had, denk ik dat niet.
Spannend joh allemaal. Het kan alle kanten op. Ik duim voor je dat het morgen gewoon een duidelijke test is!