Sorry maar ik moet het even van me afschrijven. Ik voel me al vanaf 2 a 3 dagen na mijn eisprong beroerd. Ik gaf eerst de schuld aan het benauwde weerof spanning,heb een erg rot gevoel in me buik,hij is de hele dag aanwezig al vanaf die 2 a 3 dagen na mijn eisprong.Ben super benauwd,duizelig en heel lusteloos. In het begin zat ik nog aan een eventuele innesteling te denken,maar de symptomen zijn erg vaag. Benauwd Duizelig Prikkelbaar Veel afscheiding Warm of weer koud Zweten vanaf gister wat meer plassen En al een week een drukkend gevoel in me hoofd Werd van de week zo beroerd dat mijn vriend wat sportdrankjes heeft gehaald,ben ook al op suiker getest. Pffff heb het gewoon even helemaal gehad en vind het ook vervelend voor mijn vriend. Sorry voor het gezeur maar het lucht wel even op! Liefs
tja je weet het niet he, nog ff kes geduld hebben of het daadwerkelijk met een zwangerschap te maken heeft. Nog vier dagen en dan weet je meer. sterkte met je gevoel, komt goed.
wat vervelend dat je je zo voelt, hoop dat het met zwangerschap te maken heeft. in elk geval heel veel sterkte
dit is echt geen zeuren hoor!! ik denk dat heel veel meiden hier het wel herkennen. succes met testen meid en ik hoop voor je dat je je niet voor niks zo rot voelt.
Heeeeel herkenbaar!!! Behalve dat meer plassen heb ik precies dezelfde dingen! Duizelig, prikkelbaar, veel afscheiding, warm en weer koud, zweten, drukkend gevoel in me hoofd; echt precies wat ik ook heb. En wil dan inderdaad ook niet zeuren en probeer het te negeren, maar voel het toch echt allemaal
Thx meiden! Heb een dag in bed gelegen en ik krijg steeds meer het gevoel dat ik weer netjes op tijd ben met de ...maar zoals ik altijd tegen andere meiden zeg....zolang ze er niet zijn.... Liefs
Hoi Debby, Moeste even kijken hoe het met je gaat. Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk is het voor het goede doel en mag je positief testen. Hoop het toch zo voor je! Nog twee daagjes wachten zie ik, ergg spannend. Hoop dat je gauw opknapt en zal natuurlijk voor je duimen! Sterkte. Liefs Jacq
Dag Meiden, Bedankt voor alle lieve woordjes Maar ik ga weer door naar Juli We zijn wel van plan om een afspraak te maken met de Gyn,omdat ik voor Hidradenitis voor de rest van me leven zware medicijnen moet slikken,en dat kan nu nog steeds niet omdat we graag een kindje willen. We gaan er weer voor in ronde 6! Jacq hoe was je vruchtwater punctie? Liefs