Toch onderzoek ook ivm Des Dochter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Urban, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Urban

Urban Actief lid

13 jun 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Dit na aanleiding van mijn topic Regelmatige cyclus sneller zwanger?

Vandaag even naar de dokter voor wat anders. En gelijk gevraagt wat ze verstandig vond. Aangezien mijn moeder toen in de tijd een hele lichte vorm van het Desmedicijn heeft gebruikt ben ik toch een des dochter (helaas). Heb mij toen jaren laten onderzoeken en op een gegeven moment vonden ze het niet meer nodig. De kans was erg klein dat er schade zou zijn. Ik was blij dat de meeste gegevens gewoon in de computer van de dokter stonden aangezien ik een paar keer verhuist ben.

Aan de hand daarvan wilde ze toch even dat onderzoek doen dit ook ivm de verhuizing. Ze vonden het verstandiger het hier te doen dan daar ook omdat ze des niet kennen daar. Het was op zich positief dat ik al gelijk regelmaat in mijn cyclus had. Ik ben er wel blij mee geeft toch een soort van bevestiging of alles in orde is. Ook best eng wat als het mis is?.

Zijn hier mensen die ook DES dochter zijn?.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Bij mij is het niet zeker....mijn moeder heeft voor mij een miskraam gehad. Toen ze zwanger was van mij heeft ze wel een medicijn gehad, maar de dossiers zijn verloren gegaan in een brand. Volgens onze huisarts is het niet het DES-hormoon geweest, gezien de hoeveelheid en de manier van inname....
    Maar ja,....toen ik zwanger was van mijn zoon wilde haar gyn het checken maar ik durfde niet...was bang dat ik de hele zwangerschap in de tress zou zitten. uiteindelijk is mijn zoon twee maanden te vroeg geboren...dus dat zou ermee te maken kunnen hebben.....

3. Urban

Urban Actief lid

13 jun 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Nou SandraK we kunnen elkaar het handje schudden we hebben hetzelfde probleem. Het heeft altijd wel door mijn hoofd gespeelt dat het een probleem kan opleveren. Mijn moeder weet het dus ook niet zeker maar de melding blijft gelukkig wel staan op mijn dossier.

Ik denk dat de huisarts dat gevoel bij mij ook wel voelde. Ben erg blij dat ze het toch wilde doen.

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik steek nog even mijn kop in het zand. Hoewel...de huisarts heeft toch echt gezegd dat het bijna niet het DES-hormoon kan zijn....de dosering klopte helemaal niet enzo...

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Wat is DES?

Liefs meliske

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
  7. Urban

Urban Actief lid

13 jun 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Niemand hier die nog wat met DES te maken heeft ??

8. Anne5

Anne5 Lid

6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Ja, ik ben een DES-dochter.

gr. Anne

Deel Deze Pagina