Wij oefenen al weken met Eefje om haar hoofdje op te tillen terwijl ze op haar buikje ligt.. en telkens lag ze maar een beetje nukkig zonder haar hoofdje echt op te tillen.. voor de rest kan ze haar hoofdje gewoon recht houden, kon ze al heel snel.. dus ik vandaag weer proberen en... ligt ze zo 5 min met haar hoofd omhoog tv te kijken! en naar links en naar rechts.. zonder moeite, was echt verbaasd.. en mevrouw heeft het nu ook in haar kop gekregen dat ze zelf wel op haar buik kan gaan liggen, dus nu hoor ik haar de halve dag kreunen en mopperen in de box terwijl ze zichzelf probeert om te draaien, van buik naar rug lukt al.. en ze is pas net uit haar spreidbroekje! en dan het "praten" deze week kwam ze opeens aan met brrrrrrr, grrrrrr omow... ieeieeee.. aaawa, vooral het brrrrrrr en grrrrr vind ze geweldig.. net alsof de kat aan het spinnen is.. heeft ze zeker gehoord toen ze nog in mijn buik zat.. ze kan nu ook zo lekker achteloos de kat aaien terwijl ze op schoot zit en dat terwijl ze nu ook graag mijn mond pakt en dan half mijn lip uit mijn mond rukt, en mijn haren..AUW! zo gek.. net alsof ze opeens zoiets heeft van "mmm laat ik vandaag dat maar eens uitproberen.." ik had verwacht dat het allemaal heel geleidelijk zou gaan, zo van eerst een stukje optillen, beetje draaien... verassen jullie kleintjes jullie ook zo? x
Ja ik vond t allemaal erg snel gaan. Luca kon met iets van 5,5 maand tijgeren en twee maanden later kon hij kruipen, zitten en optrekken tot staan. Het ging me allemaal veel te snel. Ik had het idee dat als ik even niet oplette hij alweer iets kon. Niets rustig aan, meneer moest het meteen allemaal kunnen. Zo snel mogelijk. Haha. Ben wel altijd heel trots als hij weer iets nieuws kan.
Ah leuk is dat he!En zeker goed zeg!Alsof ze alles even in wilt halen!Dat liptrekken is hier nog steeds een hobby en me hij me iedere dag weer !Weet nog goed dat hij ineens uit t niets aan me kon optrek ken en dezelfde dag nog zijn voetjes ontdekt2 weken later kon hij zonder hulp omhoog gaan om te zitten (wow abs !)of ineens klokkie rond draaien .Op mijn schouderof hand blazen zoals je juist bij een Baby op zijn buik doet Ha ha en ondertussen brabbellen zelf dé fles pakken en drinken hoewel hij dat amper krijgt en trOmmelen Uit een fles drinken uit de hals zonder speen en met dé tamboerijn ritmisch bewegen ( sorry ga een beetje los)