Trendy, vlot en vrouwelijk de zwangerschap door, waar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Mamalicouis is een goed en niet al te duur merk. Verder heb ik ook wel wat Esprit gekocht gedurende mijn eerste zwangerschap en dan vooral wat basics zodat ze makkelijk te combineren zijn met andere kledingstukken.

2. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik vind h&m erg leuk en heb van de week een heel mooi jurkje bij de hema gekocht :p

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik heb een paar truitjes gewoon bij de zeeman en wibra gehaald scheelt bakken geld en mocht het straks te groot zijn gooi ik het weg en ik heb geluk dat ik niet veel ben aangekomen nu 1 kg bij 33 weken mn buik valt reuze mee dus kan nog veel eigen kleding aan, en dat zijn voornamelijk wijdere tuniekjes die kan ik straks ook nog wel aan hoor. je moet er zelf een beetje een weg in zien te vinden.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zie dat ze bij bellyfashion echt leuke dingen hebben. Goed om te weten. Bij de Hennes hebben ze ook wel leuke dingen en bij de Hema heb ik al gezien dat ze gewoon strakke truitjes met lange mouwen en een v-halsje voor € 12,-- ofzo hebben. Die zijn ook ideaal om te hebben, dus die ga ik ook zeker aanschaffen.

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ik vind mamalicious ook een aanrader :). En ik zou zeggen zoek een leuk winkeltje waar ze positiekleding verkopen. Meestal hebben ze daar ook hele leuke betaalbare kleding. Probeer zo te kopen dat je alles met elkaar kunt combineren. Ik vond het ook best lastig. Maar met goed zoeken en regelmatig overal langs gaan waar ze positiekleding verkopen want de collectie veranderd toch best snel kom je er uiteindelijk wel.

Verder denk ik dat het erg aan je figuur ligt en wat voor buik je kweekt of je ook nog gewone kleding eventueel in een maat groter kan kopen en dragen. Ik kon dat absoluut niet, alhoewel ik het wel had gewild. Ik heb echt extra rek nodig die ik niet kreeg van gewone kleding. Ik had al heel snel dat gedurende de dag mijn borsten en buik extra gingen uitzetten en ook moest ik al snel aan de positiebroeken. Mijn heupen en benen werden nauwelijks dikker maar mijn taille zette snel uit naar voren.

6. miepmiep

miepmiep Nieuw lid

10 mrt 2008
    3
    0
    0
    Bij Prenatal en Miss Etam heb je inderdaad leuke kleding, ik liep eerst de hele tijd in van die slobberbroeken maar dan voel je je ook zo. Ik kan alleen die positiespijkerbroeken niet verdragen. Dan voel ik die kleine continu tegen die band aan trappen ;) shopse!!

7. babynoah

babynoah Lid

13 sep 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kocht gewoon normale kleding wat groter en inderdaad leggings met een leuk jurkje of tuniekje! Voor nu zijn lange truien dan weer super!! Paar gave laarzen eronder en je bent gewoon de leukste zwangere op straat hihi Succes er zijn zat leuke dingen :D

8. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    ik heb dus een bretels gekocht! Als mijn dochter ook nog eens aan mijn broek ging hangen was dat erg gevaarlijk (voor haar en voor de kijkers) :)

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    o ik vind het ook zo lastig he, ik heb een enorme buik en moet nog dik 12 weken, broeken heb ik er 4 van, maar iets er op is zo lastig.

10. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Wellicht hebben vriendinnen/zussen ofzo nog wat liggen van hun zwangerschap? Ik heb hier en daar wat van van vriendinnen zodat ik niet alles hoef aan te schaffen (en natuurlijk ook wel wat van mijn vorige zwangerschap, maar toen waren de seizoenen net andersom. Nu januari, 1e kindje is van juli :) )

Deel Deze Pagina