Wat het onderwerp al zegt: welke speen kan ik het beste kopen die tussen de fase 1 en 2 inzit van dr brown? Ik had al begrepen dat de spenen van difrax op de brown flessen passen en de mam spenen, maar welke is dan beter?( ik heb de brede hals fles) Alvast bedankt!
Ik heb nu difrax M (vanaf 1+ maand) en mamspeen (2+maanden) meegenomen. Iemand ervaring met 1 van dese spenen?
Bij de smalle fles valt de s-speen tussen de fase-1 en fase-2 speen in van dr brown. Zal bij de brede spenen ook wel zo zijn?
Difrax m en mam gingen allebei veels te snel Difrax s hadden ze niet, dus misschien ga ik dat nog maar proberen
Ik wou inderdaad net zeggen......de S speen van Difrax zit tussen de 1 en 2 van Dr. Brown in....ik heb de brede flessen van Dr. Brown en gebruik nog steeds de nr. 1 speen omdat de S speen hier te snel gaat voor onze zoon.
Ik ben net naar de 2 speen overgestapt en ook hier is het wennen. Maar 1 gaat veel te langzaam. Ik draai de fles altijd goed stevig aan dan lijkt ie wat minder snel te gaan maar ik begrijp je probleem ja..
Pooh van de MAM zul je wel de 2 hebben gehad ( de 1 verkopen ze enkel bij BOL.com) heb er heel lang naar moeten zoeken. Maar die gaat tussen de 1 en 2 van Dr Brown.
Ja ik had inderdaad de 2 van mam, maar hij had na 4 minuten al z'n halve fles weg Inmiddels geven we sinds gisterenmiddag de avent natural met 0+ maand speen erop en die drinkt hij dan wel iets te snel (12 minuten), maar hij heeft geen krampjes en spuugt niet meer dan normaal. We kijken dit dus nog even aan hoe dit blijft gaan