Ben op zoek naar een leuke jongensnaam die past bij de naam van zijn broertje, Lucas. We hebben al een paar namen in gedachten. -Kevin -Thomas -Stijn -Julian -Milan Welke vinden jullie het beste bij Lucas passen? Ook andere namen zijn welkom 😉
Ik vind Stijn en Julian er het best bij passen. Kevin vind ik een heel ander soort naam, en Thomas heeft dezelfde eindklank en dat maakt het imo erg jut en jul. Milan vind ik ook een ander soort naam, maar minder radicaal dan Kevin.
Bedankt voor de reacties. We zijn er nog steeds niet uit, maar het helpt enorm om de reacties te lezen.
Kevin is bij mij ook de minste. Maar mijn man is daar niet vanaf te brengen. Als jullie andere namen hebben, deze zijn ook van harte welkom ☺
Uit het lijstje Julian als enige leuk. Milan is mij te populair. Lucas vind ik ongeacht populairteit erg leuk! Wellicht leuk: - Casper - Max - Tijmen zonder h! - Ties ... tweede naam van mijn zoontje - Oliver - Axel
-Kevin vind ik wat te jaren '90 en te hard -Thomas vind ik niet mooi bij Lucas (as-as) -Stijn vind ik wat te hard -Julian vind ik van deze namen er het best bij passen, maar persoonlijk vind ik de naam wat te bekakt -Milan vind ik er niet zo bij passen en ook geen mooie naam (teveel een voetbalclub en stad) Ik vind David er perfect bij. Wordt in precies dezelfde talen gebruikt als Lucas. Andere ideetjes: Aaron Abel Alex Antonie Arnoud Arthur Beau Bram Cedric Chris Daan Dorian Elmar Elwin Erik Ewoud Felix Ferre Flip Floris Gijs Guus Harm Hugo Ingram Isaac Jasper Jesse Jonas Jonathan Joost Jurgen Maarten Marcus Marijn Marnix Maurits Max Mees Melle Michiel Mick Niek Niels Olaf Olivier Oscar Otis Philip Pim Quinten Quirijn Raf Rick Roel Roelof Sam Sebastian Siem Silvijn Simon Sjors Stan Stef Teun Thijs Ties Tom / Thom Victor Vinnie Waldemar Walter William Wouter Yannick Yorick