Halllo meiden, Bij deze bied ik hier mijn draagdoek Tri cotti aan. Hij is donkerblauw met een beetje grijstint erdoor. Hij is erg handig. En het aller belangrijkste: Je krijgt geen last van je Schouders of Rug!! Hij is zo gemaakt, dat de doeken er voor zorgen, dat je baby je niet te zwaar wordt! - Vanaf de geboorte, kan je baby heerlijk erin liggen, heerlijk geborgen tegen je aan! - Je baby kan als hij wat ouder is, er rechtop in zitten met het gezichtje naar je toe, zodat hij je constant kan zien. - En je kleine kan zo gedraait worden dat hij voorzich uit kan kijken om alles om zich heen te zien. Voor de gebruiksaanwijzing heb ik hier de site, zodat je alles nog even goed kunt bekijken: - http://www.babylonia.be/product_manual/tricotti_nederlands.pdf Hij is heel erg ideaal. En heb hem met plezier om gehad en gedragen. Nu hoop ik er iemand anders blij mee te maken. Doe een goed bod en hij is van jou.
Deze doek bestaat uit delen zo te zien? Of is het een grote lap om te knopen. Want die zoek ik eigenlijk
het is een doek in 2 delen! Je kunt ook even op die site kijken, die ik heb vermeld helemaal boven aan. Maar als je een doek zoekt die je kunt knopen, dan is dit het inderdaad niet
Heb je de doeken nog in de verkoop? Ik ben wel geïnteresseerd. 15 euro inc verzenden zag ik staan? Zou je me in een privebericht willen antwoorden? Anders duurt het misschien langer voor ik antwoord. Bedankt.
Hai heb je de doek nog? Graag prive reactie terug aan gezien ik niet veel meer hier ben.. Alvast bedankt