Ik heb te koop: Een tri-Cotti, het is een lichtgrijze in de maat L. Ik heb hem echter nooit gebruikt, want hij is mij helaas te klein. Ik vraag er 15 euro voor ex. verzendkosten En deze kleur heb ik!
Ik heb even op de verpakking gekeken. Vanaf dag 1 t/m 2 jaar. tot 15 kilo. (de verpakking is gelijk de gebruiksaanwijzing, hij is wel een beetje gekreukt, omdat ik hem opgevouwen heb gehad)
kan je hem dan ook voor me op sturen? of kom je uit de buurt? ik wil hem wel van je kopen hihi nu is het ook nog makkelijk voor mijn zoon van 18 maanden hihi.. ideaal.. groetjes
Tuurlijk kan ik hem opsturen, moeten we even kijken wat de verzendkosten zijn... (die komen er dan wel bij) Ik woon in Utrecht. En mijn moeder in Noordwolde (friesland) die komt morgen, dus die kan hem evt meenemen als dat in de buurt is?
ik woon in tiel in de buurt en heb mijn rijbewijs nog niet hihi.. ik hoor wel wat de verzend kosten zijn.. geef dan gelijk je banknummer door dan kan ik het gelijk betalen.. ik wacht op je antwoord.. groetjes, manuela
hoi! Ik laat het je vanavond weten! Er is gister het eea tussen gekomen en vandaag heb ik bezoek! Ik pb je vanavond! sorry!