Ik dacht dat ik het hier nooit zou plaatsen, maar goed, doe toch maar eventjes. Volgens ff was mijn ei op dag 15. Zou fijn zijn want toen hebben we geklust . Zelf denk ik echter dat hij pas de 20e was en dan hebben we hem gemist (we moesten opgespaard sperma leveren...vandaar grmbl:x) My Ovulation Chart Kanttekening: Vorige twee maanden had ik pas na de 20e dag mijn ei! (ivm lange cyclus) Ben benieuwd wat jullie zouden zeggen als je het kruis niet zou zien.
Ik zou idd zeggen dag 20, maar is natuurlijk afhankelijk wat je temp de komende dagen doet! Wel onwijs balen dat je dan waarschijnlijk je ei hebt gemist omdat je een kwakkie moest inleveren!
@ Saz - Ja en we twijfelden nog zo erg! We hadden beiden erg veel zin (haha waarschijnlijk omdat het niet mocht) en we hebben het er die avond verschillende keren over gehad of we dan een weekje zouden wachten met inleveren. Ik was degene die zei dat ik niet nog een week kon wachten.... Nu (achteraf) denk ik dat we beter ff hadden kunnen wachten met inleveren. Gisteren heb ik ook nog een ovu testje gedaan. Die was behoorlijk duidelijk. Maar omdat ik geen serie testjes heb gedaan (verwachtte ovu nog niet) zegt dat ook nog niet zo veel.
Hmm.. Nee, dat zegt dan niet zoveel nee, maar misschien heb je je ei pas over een paar dagen ofzo. Even afwachten of je temp de komende 3 dagen hoog blijft. Jullie beginnen nu net met de onderzoeken enzo? Wil je iig veel succes wensen, want in de MMM is het voornamelijk wachten, wachten, wachten. Geen pretje!
We zijn naar de ha gegaan toen we precies een jaar bezig waren, bloedonderzoeken en kwakkie-in-een-bakkie en tig echo's. In oktober de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts gehad, 8 januari te horen gekregen dat mijn schildklier te langzaam was, 15 januari begonnen met medicatie en 2 februari een positieve test, terwijl ik volgens de echo's geen eisprong had. FA geloofde pas 2 weken later dat ik echt zwanger was, toen het op de echo te zien was. Niet zo heel lang dus.
Ohh idd dag 20 ei. Maar je kan goed zwnager zijn hoor. Hier ook zwanger van 1 keertje geklust te hebben 4 1/2 dag voor ei. En jij zit ook 4 dagen voor ei.Dus.......kans is net zo groot als ik zwanger ben nu
Dat geeft weer een beetje hoop! Ik weet in ieder geval zeker DAT de ovu is geweest, heb weer de bekende big ()() . Wel fijn want de vorige maanden had ik een langere cyclus. Ik denk dat hij nu weer ongeveer 31 dagen zal zijn (ik krijg meest een week voor NOD "PMS-kwaaltjes") Hopelijk beiden op roze deze maand!