Wie van jullie is Trias aanvullend verzekerd en moest de 20 weken onlangs nog zelf voorschieten? Wat moet ik trouwens meenemen? Alleen mijn pasje is voldoende toch? Bedankt!
hoi, ik ben ook trias aanvullend verzekerd en hoefde de 20 weken echo niet voor te schieten. Ik moest mijn pasje meenemen, legitimatie en verwijzing. Succes
Top dankjewel! Verwijzing? Daar heeft de vk helemaal nks over gezegd, morgen toch maar ffkes bellen voor alle zekerheid!
Heb gebeld met de vk en ja hoor, ik heb idd een verwijzing nodig, Heeft ze niks over gezeg, aardig netjes! Gelukkig kan ik de verwijzing snel ophalen, anders had ik daar gestaan zeg!
ik heb hem wel moeten voorschieten en ben ook trias aanvullend verzekerd. je moet idd een verwijzing hebben. en ik had mijn pasje nodig. verder niet..
owh, maar goed jij bent dan 10 weken gelee geweest ofzo nietwaar? Ik neem wel centen mee en dan zie ik t wel! Bedankt!
ik heb ook niets voorgeschoten, was toendertijd bij CZ verzekerd. Ze zeiden in het ziekenhuis dat ik een verwijsbriefje van de verloskundepraktijk moest meenemen. Maar bij de praktijk zeiden ze dat dat onzin was, maar dat zij dan meer kunnen vangen. voor een gewone 20 weken echo, krijgt het ziekenhuis waarschijnlijk niet veel, en als je met een verwijzing komt waarschijnlijk wel. Maar dat kan natuurlijk per ziekenhuis/verzekering verschillen.
Ik heb dus wel moeten voorschieten... Ff de papieren opsturen en t komt weer goed... Wat mij betreft mag ook hier een slotje op meiden ops!
Ik wilde nog even iets zeggen voordat er een slotje opkomt. Het ligt eraan of je een natura of restitutie polis hebt. ( denk ik)
hier ook trias natura aanvullend verzekerd en heb niets hoeven voorschieten. Bel anders ff voor de zekerheid dan weet je waar je aan toe bent.
Bij een van de 2 ( dat zal dus wel restitutie zijn) moet jezelf voorschieten. Maar het ligt iig niet aan je gemeente hoor. Die heeft daar niets mee te maken. Mss hebben ze het bij het Trias wel fout. ( zou goed kunnen natuurlijk)