hmm te dik?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door grummelke, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    woensdag moesten we weer naar de verloskundige voor controlle alles was prima in orde alleen mijn buik is veel te dik zei ze ik heb een buik voor iemand van 32 weken en was 24 weken omdat ze zich daar echt zorgen over maakt moet ik maandag naar het ziekenhuis heb dan een afspraak met een professor die alles gaat nakijken hoe ik aan die dikke buik kom ik maak me best wel zorgen het kan vanalles zijn maar tog blijf er maar aan denken en ben echt super benieuwd wat de arts maandag zegt.
    misschien iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt?

groetjes grummelke

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn buik is ook te dik bevonden, ook mijn baarmoeder is te hard gegroeid zegt de VK.

Ik moet hierdoor opkomen voor zwangerschapssuiker onderzoeken.

Echter is de buik niet bij iedereen even groot of even klein, heeft de Vk niet gezegd waar ze evt aan denkt?

Succes!

3. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    jawel zw.suiker , veel vruchtwater , of een grote baby
    en iedereen is me gek aant maken this een tweeling let maar op haha
    maar maak me ook veel zoregn omdat ik soms niet kan lopen van de pijn in me buik this echt vanalles word er gek van maarja afwachten

groetjes grummelke

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb ook veel pijn en dan vooral echt midden onderin de buik.

Ik heb ffkes naar je echos gekeken maar denk toch echt maar 1tje hoor...

Door evt zwangerschapssuiker krijg je idd een grotere baby, maar ik was onlangs bij de vk en daar zat een meiske dat bijna moest bevallen en die had nog minder buik dan jij hebt hoor...

Ik geloof niet dat de omvang van de buik zo vreselijk veel kan zeggen, het gaat eerder om de omtrek van de baarmoeder.

Spannend!

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bij mij precies hetzelfde. Iedereen vroeg steeds weet je zeker dat het er niet 2 zijn....? is het er echt wel 1...?
    en nu heb ik 20 weken echo en pretecho gehad en allebei maar 1 kindje te zien.
    nu vragen mensen die me niet dagelijks zien ook steeds, hoelang moet je nog? so nog maar even he...
    uhmmmmmmmmmmm.....ja ik moet nog 15 weken :oops:

6. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    gister in het ziekenhuis geweest we zijn niet echt veel wijzer geworden hij heeft mijn buik opgemeten en hijs indd te groot moest weer bloed gaan prikken voor te kijken naar het suikergehalte en moet dinsdag voor een echo komen dan kijken of de kleine te hard groeid of dat er te veel vruchtwater is en dan woensdag weer naar de professor en horen we de uitslag ben echt benieuwd

groetjes grummelke

7. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Mijn buik is nu zo dik als bij 5 maanden, komt door m'n darmen die gaan opzetten zijn.
    Gynae schrok wel als hij mij gisteren zag "Wat een ton heb jij al! Ff nakijken hoor, oh, zijn je darmen maar..." Lig je daar met een knalrood hoofd, hahah.

8. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Een vriendin van mij had ook zo'n dikke buik bij 5-6 maanden. Nu is ze 8 maanden en de buik is nauwelijks nog gegroeid. Sommigen groeien in het begin heel hard en op het eind nauwelijks meer. Anderen omgekeerd.

9. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    dinsdag zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een echo de kleine is netjes op schema dus niet te groot ik had wel wat veel vruchtwater maar niet enorm veel gister moesten we terug naar de professor en mijn bloed was ook prima in orde dus ik hoef niet meer terug naar het ziekenhuis en er is niks aan de hand heb gewoon een dikke buik haha wel een opluchting

groetjes grummelke

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou dat is fijn nieuws toch. hoef je je geen zorgen te maken.
    lekker pronken dus ;)

11. tamaartje24

21 jan 2007
    31
    0
    0
    huisvrouw
    haarlem
    hallo allemaal, heb precies hetzelfde! was bij de vk en na het meten van de buik, vond ze me ook te dik.. kindje loopt 2 wkn voor op de groei.. ben naar het ziekenhuis geweest voor suiker te controleren, maar dit was prima in orde!

Vind dat sommige vk's je onnodig ingerust maken, want niet iedere buik is hetzelfde! en de een groeit gewoon sneller als de ander.. moet dinsdag weer naar de vk, zijn inmiddels 2 weken verder dus ben benieuwd wat ze er nu van vinden.. anders gaan ze dmv extra echo kijken wat er aan de hand is..

groetjes

12. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Nou, ik moet zeggen..ik krijg ook opeens zooo'n grote buik sinds een week, dat ik er wel een beetje van schrik. Ik heb echt zoiets van: wat is dit opeens? Ik moet ergens half februari weer naar de vk en eind feb voor 20 weken screenings echo. Ben benieuwd. Ik drink wel veel water enzo. Misschien moet ik dat iets minder doen.

Wat denken jullie?

marijn

13. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    hoi hoi
    ze zeggen ook dat je veel water moet drinken das ook goed en vooral ivm vocht enzo heeft ook nix met de groei van de buik te maken dus vooral blijven doen

groetjes grummelke

Deel Deze Pagina