show jeindeling van kledingkast en commode zonder lades met foto

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tweety, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoe hebben jullie je kasten ingedeeld? graag met foto is wel zo leuk om te zien al die verschillende indelingen. bij mijn jongens hadden we een commode met lades erin nu alleen planken hoop dat jullie geode tips hebben.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik volg dit topic, want ik heb ook een commode en geen idee hoe ik hem in 'moet' richten :D

3. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier verandert de inrichting elke paar maanden :) Ik bedenk steeds weer wat nieuwe handigheidjes.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    verder niemand die ff een fototje wil plaatsen voor ons?

5. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
  6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    die topic's zijn al gesloten en had ik idd al gezien maar staat ook niet veel in kwa foto's. dus vandaar wie weet zijn er weer wat andere met tips.

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Of je nou planken of lades hebt, zorg er voor dat belangrijkste dingen bovenaan liggen. Misschien is het handig als je wat opbergmanden koopt. Kun je daar hydrofieldoeken, washandjes, rompers enz in kwijt. Heb je geen losse stapels die omvallen enzo.
    Heb zelf lades, bovenste lade liggen hydrofieldoeken, washandjes, badcapes en rompers. 2e lade voorraad luiers/doekjes en 3e lade is nu nog beetje rommellade. Kledingkast staat binnen handbereik, dus verder geen andere kleding etc. in de commode opgeborgen. Plank boven commode staan zwitsal-spullen en mandjes met zalf, nagelsschaartje, thermometer etc. Op commode zelf nog ruimte over voor doekjes, mandje met luiers enz.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Yep. Belangrijkste bovenin/bovenop. Desnoods in mandjes of van die organisers van de ikea. Het maakt niet uit of je lades hebt of planken, princiepe is hetzelfde.
    Hier dan wel een ladenkast. Bovenop een mandje met wat luiers, cremes enz. Bovenin la met setjes, la met rompers, la met luiers en doekjes, en la met sokjes/mutsjes enz.
    La eronder badcapes, hydrofielen en washandjes (kan ik bij zonder kleine los te laten)
    La er naast de rest van de kleding. Losse broekjes, losse shirts. Allemaal in organiserbakjes vzn ikea. Zo'n set van 6 of 8?? Van die stoffen mandjes in verschillende maten.
    Onderste lade, 1 lade met jasjes en spul wat te groot is en 1 lade met al het beddegoed.

In jouw geval is het alleen een commode met planken maar princiepe blijft het zelfde. Elke laag lades van mij is een plankje voor jouw.
    In plaats dat ik een paar lades op een rij heb met verschillende spulletjes, heb jij 1 pkank met verschillende stapeltjes (of mandjes) met spulletjes:)

9. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb in de bovenste lade de rompertjes, en monddoekjes liggen
    De tweede la ligt vol met hydrofiele luiers
    In de derde la liggen de badcapes

Ik heb naast de lades nog in de commode mandjes waar in 1 mandje luiers en billendoekjes zitten (bovenste)
    Die daaronder liggen de hoezen voor het aankleedkussen

En dan boven op het plankje staan 2 mandjes waar bij de een de verzorgingsspulletjes in liggen en in de ander liggen sokjes en maillots

Maar ik heb inmiddels ontdekt dat zodra de kleine geboren is, ik nog wel een paar keer wissel van indeling

10. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jammer nog geen fotos van kommode zonder laden

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nee idd helaas. had ook op ervarings reacties gehoopt voor commode zonder lades. we gaan het wiel zelf maar ff uitvinden dan denk ik. het is de 3e dus weet wel een beetje wat ik vaak en niet vaak ga gebruiken maar tocg had het leuk geweest om ervaringen te lezen.

12. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonder laden zou ik denk ik veel werken met van die manden die je er makkelijk uit kan schuiven. En dan de shirtjes/rompertjes e.d. niet op elkaar leggen maar vouwen en achter elkaar. Zo hoef je niet de hele stapel er steeds zelf uit te pakken/per ongeluk in de haast om te gooien. En dan per 'categorie' een mand. Veel bewaren in opbergdozen als jullie die mogelijkheid hebben (zoals onder het bed) zodat je in de commode/kast echt alleen het spul kan grijpen wat op dat moment van belang is. Dat laatste wil ik ook doen, ookal gaan wij voor een commode met laden.

13. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit soort manden bedoel ik: HEMA mand

Je zou eventueel op het handvat een label kunnen maken met de inhoud (organisatie-freak in mij komt los haha)

14. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Daarom heb ik voor een commode met lades gekozen hihi...
    Vond en vind ik makkelijker werken dan met deurtjes ;)

Deel Deze Pagina