Ik heb hier een tricot-slen liggen. Heb hem zelf van iemand overgenomen maar kan er niet aan wennen. Kleur - grijs Ziet er nog er goed uit 25,--
als ik een foto of verwijzing naar web site waar die op staat kan krijgen wil ik hem voor 25 euro INLC. verzendkosten wel hebben....laat maar weten..groetjes!
Zijn dit dezelfde doeken als die met die bloem erop? die je hier ook kan winnen bij het babyfoto gebeuren meen ik
Ja hoor ze kunnen er in tot 2 jaar. Eigenschappen van de Babylonia Tricot Slen: Gewicht: 400 g Lengte: 5,40 m Geschikt voor premature babys en baby's van 0 - 2 jaar, met een gewicht van 2,5 kg - 15 kg Wordt geleverd in één maat en kan door iedereen worden gebruikt Gemaakt van 100% biologisch katoen (GOTS gecertificeerd) en geschikt voor alle klimaten Het is licht en niet volumineus opvouwbaar tot de grootte van een kleine jumper en kan ook als deken worden gebruikt wanneer u uw baby neer legt Verdeelt het gewicht van uw baby gelijkmatig over uw bovenlichaam zodat u uw baby net zolang kunt dragen als u zich comfortabel voelt 5 verschillende posities om de baby te dragen: 1. Foetus- of kommahouding (liggend in de eerste maanden) 2. Op de buik, rechtop zittend, gezicht naar u toe 3. Op de buik, rechtop zittend met gekrulde benen (de zogenaamde kangoeroe positie) 4. Op de heup 5. Op de rug Ondersteunt het discreet geven van borstvoeding. Geen behoefte om de baby uit de draagdoek te nemen of speciale bijlagen te gebruiken voor uw privacy Gebruiksaanwijzing en een gratis dvd met gedetailleerde draag- en knoopinstructies Wasvoorschrift: 30 ° C, niet in de droger. Na het wassen, in vorm trekken terwijl de doek nog nat is