hoi meiden moet het even van me afschrijven, en waar beter dan hier dacht ik dan... mijn collega is na een lang traject van mmm zwanger geworden dmv ivf. ze was zwanger van een tweeling maar na 13 weken bleek kindje 1 niet levensvatbaar te zijn. Op 14 weken is het kindje gestorven... Dit gaf een groter risico voor het verloop van de zwangerschap en vooral voor het leven van het tweede (gezonde) kindje. Nu is daarnet de grootste nachtmerrie de waarheid geworden, vanmorgen vroeg is haar water gebroken en helaas is mijn collega bevallen van een perfect gezond meisje dat nog niet levensvatbaar was (en ook van een foetus jongentje). Ik vind het zooo zielig voor hun, na al die ellende mbt mmm was er eindelijk het geluk van zwanger te zijn... wat kan een mens toch lijden? Sorry voor mijn zielig verhaal hier....
Potverdorie, zulke vreselijke dingen zouden niet mogen gebeuren. Soms beslist Moeder Natuur anders.. Sterkte voor jouw collega..
Wat een nachtmerrie voor je collega en haar man/vriend. Verschrikkelijk verdrietig en zo oneerlijk. Veel sterkte gewenst en jij ook, want het is voor jou ook verdrietig zo te lezen.
hoi meiden collega was nu 22 weken zwanger... ik leef heel hard met ze mee ... het is zo confronterend, mijn zusje is ongeveer even veel weken zwanger en ik word meter van haar meisje, dus kan me gewoon niet inbeelden dat mijn zusje nu haar kindje zou verliezen... het leven is soms zooo oneerlijk! het zal nu wel een hele tijd duren vooraleer ze terug komt werken maar waarschijnlijk gaan we haar bezoeken bij haar thuis van zodra ze er klaar voor is... goh gaat een moeilijke tijd worden... bedankt voor jullie steun!