rare dingen doen in je slaap

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Niet lachen:p
    vannacht heb ik in mijn slaap mijn man kei hard in zn neus gebeten
    die begon ineens te schreeuwen "doe eens ff normaal joh"
    Ik kan me vaag herinneren dat ik dit deed...weet wel dat ik een nachtmerrie had

Hebben jullie ook wel eens zoiets gedaan?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

whahahaha sorry, ik doe van alles in mijn slaap, praten, rechtop zitten, wandelen, maar heb nog nooooooit mijn man in zijn neus gebeten :D

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn vriend doet ook van alles in zijn slaap: schoppen, slaan, praten, snurken, spugen en..... Een paar maanden geleden dacht ik dat de rookmelder afging. Ik mijn vriend wakker gemaakt, maar toen stopte dat geluid ook. Bleek hij keihard te fluiten.

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Mijn man staat vaker snachts op en trekt dan de dekens van bed af met een ruk. Zeer irritant als je dan lekker ligt te slapen en ineens zijn je dekens weg.

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Mijn man heeft dat ook. Zo werd ik laatst wakker met een fles in mijn mond. Hij dacht dat ik de baby was.... Ook heeft hij eens geprobeerd om mij te verschonen.... Begon hij mijn pyama uit te trekken. Figuur ;)

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik word regelmatig wakker met krassen op mn arm of op mn schouders, wordt tijd om met handschoenen aan te slapen!

7. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Hahaahahhaaaa!!!!! :D Geweldig allemaal!! :D

Ik praat veel in me slaap, heb ook regelmatig nachtmerries en als ik dan wakker schrik zit ik soms nog half in die nachtmerrie en kan dan echt een beetje in paniek raken...gelukkig wordt ik vrij snel daarna echt wakker maar leuk is anders!!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben wel eens gaan dansen, en toen werd ik wakker omdat zo lag te bewegen ;)

En laatst werd ik wakker omdat manlief in m'n buik aan het knijpen was, met z'n nagels... Hij droomde over ballonnen (bedankt he :))

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    whahahahah! sorry hoor! ik lig in een deuk.. ben nogal visueel ingesteld!

hier ooit gehad dat een vriendin naast me lach en ze keek me aan kneep me! zo lekker in de binnenkant bovenarm (lekker pijnlijk) we kijken elkaar aan. vallen gelijk weer in slaap... ik zeg de volgende ochtend.... kneep jij mij nou?! zij... o.. volgens mij wel... he?!
    we waren beide nog zo van de wereld:D

10. Blays

Blays Niet meer actief

Hahaha geweldig!

Ik druk de laatste tijd steeds de babyfoon uit snachts, heel raar. Wordt ik wakker sochtends en dan denk ik: huh, wat is het toch donker..? (hebben een beeldbabyfoon dus veel licht op mijn nachtkastje) En dan kijk ik en dan is hij gewoon uit! Nu slaapt ons kleintje wel gewoon de hele nacht door, maar toch!

Ook heb ik wel eens geslaapwandeld, en ik praat in mijn slaap. Mijn vriend ook en soms hebben we hele gesprekken en dan wordt ik ineens wakker en hij brabbelt lekker door hihi :D

Ooh mijn vriend doet ook wel eens de dekens van mij af trekken. Dan gaat hij heel lief tegen mij aan liggen, arm om mij heen, en pakt dan mijn puntje van de deken vast en draait zich gewoon om met mijn kant van de deken om zich heen! Dan moet ik hem echt wakker maken van: halloo, schat, koud, je hebt mijn deken :p En dan is hij echt helemaal versuft :p

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt, ik ga plat hier hahahahhahha, ook ik zie het allemaal zo goed voor me......

12. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ik ga regelmatig dingen zoeken in mijn slaap. Bijv. toen mijn zoon nog baby was zocht ik hem onder het bed en in mijn kussen sloop. Tegenwoordig gebeurt het ook wel eens dat ik iets zoek, en ik word dan ook echt woest als mijn man zegt dat het niets is en als hij me uitlacht. Voor mij is het op dat moment dan heel echt. 's Morgens weet ik wel dat ik het droomde.

13. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Gelukkig niet al te rare dingen, maar ik praat wel zeer regelmatig in mn slaap. En deel ook nog weleens een klap of schop uit schijnbaar. Kan me er alleen zelf meestal niet echt iets van herinneren. Soms staat me vaag wat bij, maar dan weet ik niet zeker of het wel echt gebeurd is.

14. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Haaahahahaa!! Jaaa, dat dus!!! Dat heb ik ook, ik ga ook soms dingen of beestjes zoeken :D heel frustrerend idd als iemand je dan uitlacht haha!!

15. Delta

Delta Niet meer actief

vandaar dat ik soms wakker word met een blauwe plek op mn been of zo ! haha

16. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    WHAHAHA ik pies bijna in mijn broek. Ik doe niks in mijn bed gewoon slapen. Mijn man die ligt ineens op mij ;) en hij weet echt van niks dan he. En kusjes geven, strelen enz whahaha

17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Nou ik vind het soms maar eng hoor dat mijn man dat doet. Hij is erg gefixeerd op de baby en wil hem, in zijn slaap, pakken/knuffelen etc. Ik slaap daardoor erg licht. Hou hém én de baby in de gaten ;) maar om die fles hebben we destijds errug gelachen... Is raar wakker worden kan ik je vertellen ;)

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahahahahaha! :D Voor zover ik weet doe ik niks geks. Mijn oudste dochter slaapwandeld wel eens. Dan moppelt ze van alles wat niet te verstaan is en dan zeg ik ga maar lekker slapen en dan gaat ze ook weer. :D

Mijn man praat over van alles en nog wat in zijn slaap dan geef ik gewoon antwoord en dan slaapt hij ook weer verder! :D

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Toen mijn man nog thuiswoonde en zijn ouders op vakantie waren, heeft hij wel eens een pannetje gevonden onder op de salontafel. Met daarin water en spagetteria en een vork. Het was niet opgewarmd.

20. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb ooit mijn man keihard in zijn nek geknepen. was aan het dromen dat een jongetje zo vervelend wa dat ik hem in zijn nekvel pakte. alleen het gegil was wel heel echt. bleek ik mijn man bij zijn nek te hebben hahaha

Deel Deze Pagina