ik heb eens zitten snuffelen tussen een aantal leden hier op de site. er is 1 lid bij, die heeft zoveel topics geopend, eigenlijk onvoorstelbaar. ruim 21 procent van al haar berichten zijn topic starts. vind het jammer dat sommigen voor elke scheet een topic openen, probeer het eerst eens met de zoekfunctie!
nou moet zeggen dat ik dit ook niet echt een topic vind waarvan je zegt ; handig, leuk, interessant.. en snap ook het ''nut'' niet helemaal van het bericht als ik eerlijk ben
Tja, we kunnen nu 2 dingen concluderen ; zij heeft te veel tijd om tpoics te starten... En jij hebt te veel tijd om te snuffelen tussen leden.... Conclusie : jullie hebben samen te veel tijd over, misschien een idee om samen te bespreken wat jullie kunnen doen met jullie dwarszittende scheten!
Om hier nou een topic over te starten.........maar ondertussen ben ik wel benieuwd wie diegene is eigenlijk haha
En dan ga jij klagen over dat mensen onnodige topics openen ? Dat is pas triest. Zoek ff in je woordenboek op wat het woord FORUM betekend...