hoe reken je dit uit: bv ik heb (met deze post er bij) 2264 berichten, van die berichten zijn er 59 topic starts. (dus zoveel topics ben ik gestart) 2264 : 100 = 22,64 59 : 22,64 = 2,6060071 % van mijn berichten heb ik topics gestart. en die ik bedoel heeft dus echt bijna 22 %, zelfs lotte heeft lang niet zo veel! ben nog niemand meer tegen gekomen die er zoveel heeft! zelfs ook niemand die over de 10 % zit.
hmm hoe zie je dat?? maar ik heb 11000 berichten maar ik kan niet alle geopende topics zien iig 500 maar in bijna 4 jaar valt het opzich wel mee geloof ik.
je kunt er idd maar tot 500 terugkijken, maar met 500 gestartte topics heb je 4,5 %. al zou je 1000 topics gestart hebben, dan kom je nog maar aan de 9 procent.
Hoe kom je dan aan 21%???? als je maar tot 500 terug kan kijken? Niet aanvallend bedoeld hoor gewoon een vraagje haha ben ik wel heel erg benieuwd naar namelijk Is het dan iemand met zo weinig berichten?
Haha dat dacht ik eigenlijk al, want anders zouden er wel nog steeds 10 topics per dag zijn over allerlei voornamelijk onzin. Anyway, is ze zelf weggegaan? Want dat kan ik me BIJNA niet voorstellen hahahaha
Dus jij heb even 1314 pagina's met leden doorgenomen om te kijken wie de meeste berichten heb geplaats??
nou ik zit hie rveel en kom hier al een paar jaar maar zit al ruim met even uit gerekend bijna 4% aan gestarte topics. kan me niet voorstellen dat je zo veel topics kunt openen of ze moet alleen hier komen en een vraag stellen als ze echt wat wil vragen/zeggen en verder nergens op reageerd. dan is de verhouding al snel totaal anders
Dan is t niet de geen die ik bedoel hahaha Jeetje je maakt me nieuwsgierig. Hoe kom ik bij de ledenlijst hahahaha
Ah ik vind dit toch wel zielig voor het forumlid waar het over gaat. Ik wist ook meteen wie het was en ben gaan nakijken en het klopt idd. Maar als je kijkt naar alle topictitels lijkt het wel alsof ze het gewoon zwaar heeft in haar leven, althans dat ze het zo ervaart en dit forum is een uitlaatklep voor haar. Volgens mij wordt het voor haar allemaal gemakkelijker als ze het hier van zich af kan schrijven.
nee joh, zoveel tijd heb ik nou ook weer niet over. diegene heeft ook zeker niet de meeste berichten geplaatst, maar in verhouding wel de meeste topics gestart.